lifeline Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Over alt andre skal blande seg i. Dette gjelder ikke røyking i svangerskapet eller i huset eller noe i den dur. Men det gjelder alle som noen gang har snakket til meg med gode råd . Når det gjelder rutiner, legging og hvor langt min sønn var kommet seg iforhold til andre barn. Det har seg slik at jeg var i barselgruppe og var en av 11 som hadde ett sykt barn. Vi brukte og bruker hele tiden på sykehus og med maskiner. Sønnen vår har vært alvorlig syk. Så min prioritet har ikke vært legge rutiner eller hvor mye gutten min kan eller ikke kan. Jeg er sint for alle som kommer med gode råd om hvordan vi skal få gutten til å spise eller sove. Siden gutten vår har spesial behov og ikke er som andre barn. Så gjelder og hjelper ikke det som det kanskje gjør på normale barn. Og en ting er å komme med gode råd. En annen ting er de som avfeide min forklaring på at gutten ikke er som alle andre. Og at han har spesialbehov. De som alltid visste best. Jeg var svak og tok ikke opp kampen da. Hadde nok med å passe gutten min i sykesenga og få høre alt det negative om hvordan jeg ikke gjorde som de mente jeg skulle gjøre. Men nå er jeg sterk. Til alle som noen gang visste bedre enn jeg gjorde når det gjaldt min gutt. : dra dere til helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå