Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Skal det i utgangspunktet være lite snev av ondskap involvert, eller bare gledesgerilja? Eller en av hver?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Grunntanken skal være overraskelsen, synes jeg. Det kan da være opp til den enkelte geriljagartner om det skal være en gledelig eller en rampete eller en direkte ond overraskelse. Hvilke planer har du, om jeg må være så frekk?

Du bør forresten starte å flørte heftig med postmannen i dag, tror jeg.

Gjest amandine
Skrevet

Skal jeg;) Bare han ikke streiker, han også! Her er jo skolestreik i full blomst og i dag begynte søppeltømmestreiken også.. Blir nok moro nå når sommeren er i full gang. Hurra for bleier.

Tenkte forøvrig i geriljaens ånd jeg skulle slenge en liten overraskelse inn blant naboens skaugumbegoniaer(tror de heter det, han er veldig stolt), men jeg driver og lurer på om jeg skulle plante noe finfint i en rundkjøring borti her! Den er ganske overgrodd opg ustelt og halve bydelen kjører forbi hver gang de skal enten inn til byen eller på senteret. Tror det er enplan. Kanskje til og med mine småstreikere kan bli med! Ikke helt i demo-ånden fra gamle dager, men dog!

Gjest amandine
Skrevet

Har nå sammen med småstreikerne Vakkerungen og Broremann besluttet at nevnte rundkjøring skal beplantes. Har hatt innføring i gerilja og vi gleder oss til å labbe avgårde med spade og solsikkefrø for å lage en gladmelding i trafikken;)

Skrevet

Husk gule vester! Og kose dere masse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...