Gullklump i magen<3 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Ønsk meg lykke til!!!! Gruer meg som bare det :/ håper alt ser bra ut..
Trollmor til 2 Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Masse lykke til! Håper du gir oss en oppdatering etterpå =) Også håper jeg av hele mitt hjerte at alt ser bra ut!
Gullklump i magen<3 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Tusen hjertelig takk!! Har vært der nå, legen sa jeg er 5 uker på vei. (Utvendig og innvendig UL). Tok blodprøve for å måle hcg-nivået i dag, skal inn igjen onsdag for å gjøre det samme. Viss jeg ikke hører noe er alt ok Skal på ny UL mandag om to uker. 1 skår i gleden.... Hun sa at alt så normalt ut for å vere i 5 uker, men ut fra mensrekningene er 5 uker litt for lite. Men skal nevnes at jeg har veldig ujevn syklus også da :-) Tok en CB digital med ukeindikator for 9 dager siden, viste gravid 1-2 uker. Og blodprøven for 10 dager siden viste 97 i hcg-nivå.... Så tolker det til at det stemmer jeg er i uke 5 og at alt er bra :-) krysser fingrene vertfall...
Frkena Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Hei:) Måtte bare slenge meg på tråden her, er i samme båt som deg. Har hatt spotting i 5 dager nå og fikk derfor ul idag, Gyn såg at det var en oppfyllning i livmoren på ca 8 mm, men han sa det var alt for tidlig for å kunne se hjerteaktivitet. Vet ikke heller akkorat når jeg hadde eggløsning, trodde jeg var i sent i uke 6, men har mente jeg kansje bare var i uke 5. Min glede i det hele var at jeg iallefall ikke var gravid utenfor livmoren:)
Adrianne1 Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har også vært på ultralyd i dag. Har sett et bankende hjerte, og alt står bare bra til Jeg hadde også ustabile sykluser, og gynekologen satte terminen til ca 10 dager etter min beregnede termin (beregnet ut fra siste mens). Den nye terminen høres egentlig mer sannsynlig ut, da det tok ca ti dager etter IKM før jeg fikk positivt utslag på test. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå