Gå til innhold

Når begynner en med leker og uro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten er jo barnet bare interessert i nærhet, mor og pupp. Men når begynner en med uro på vogn og diverse leker?

Min venninde begynte med uro fra dag en, men han skreik så veldig hver gang den kom på.....Og jeg er helt grønn på dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk babygym fra han var 1 mnd. Lå under der og kikket, etterhvert sparket han i lekene som hang der. (Var ikke noe lyd på denne da). Når han ble ca 7 mnd var han ikke interessert i den lenger. :) Da var det ikke noe moro og ligge stille lenger.

Skrevet

Vi har begynt med uro og babygym nå og hun er 6 uker. Hun synes det er kjekt, men ikke så lenge av gangen og hun går fort lei. Blir sikkert mer interessant om noen uker

Skrevet

Vår er tre mnd og vi har akkurat begynt med babygym, uten lyd, bare ting som henger. Hittil har hun vært kjempefornøyd med bare å kose seg ved å kikke seg rundt, og da synes vi det har vært unødvendig å prakke på med masse leker m/lyder osv. Til de andre to hadde vi alt mellom himmel og jord helt fra starten.

Minsta er den gladeste babyen jeg har vært borti, og kan kose seg lenge uten noe som helst "stæsj". Innbiller meg at hun kanskje blir flinkere til å aktivisere seg selv når hun ikke blir vant til å bli underholdt konstant av fancy leker med blinkende lys og melodier.

Har nettopp kjøpt et par mye småleker hun kan holde i, men hun foretrekker spyttekluten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...