Gå til innhold

MANNFOLK!!! #%¤&%&%¤#%¤#%&#&##¤%&#%&%&#%&

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert!

Samboeren står opp kl 5 hver mandag.. For at han i det hele tatt skal komme seg opp må jeg ha MIN vekkeklokke på. Og Jeg må mase på han sikkert ti ganger før han kommer seg opp.. Og når han endelig står opp begynner han å bråke med å kle på seg.. Kan han ikke bare gå på badet??? Jeg har sagt i fra x antall ganger, men neida.. Og når han er ferdig med det, begynner han å bråke på kjøkkenet, slamre med skapdører, slenge tallerkenen og koppen på bordet osv.. i dag klarte han å knuse en tallerken, og det var ikke noen liten smell.. jeg sto jo selvfølgelig opp for å se hva som foregikk, og da ble han sur fordi jeg kom opp og blanda meg. Og mens jeg var oppe, våkna selvfølgelig babyen (som er ca 6 mnd) også - så da var det bare å stå opp for meg også.. Det er så utrolig unødvendig! Jeg sover lite nok som det er, om ikke han skal drive å vekke babyen før han reiser på jobb :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får sove på et annet rom da. Hadde fint kastet ut min mann fra rommet hvis han ikke klarte å ta hensyn på morgenen. Og jeg hadde sagt klart i fra at jeg hadde ikke tatt ansvaret for å få han opp om morgenen.

Hvis din mann eller kanskje det er en gutt du er sammen med fortsatt legger skylden på deg for at han ikke kommer seg opp om morgenen og blir sur for at du ikke vekker han så setter du deg ned å skriver en kontrakt han må underskrive.

Der du understreker at det er han som har ansvar for sitt eget liv, du er ikke hans mor. Kommer han seg ikke opp på morgenen så får han skylde på seg selv.

Skrevet

Da hadde jeg blitt mektig irritert. Voksne folk må greie å ta hensyn til andre, selv om de er morragretne.

Skrevet

ÅHH!!! Denne kjenner jeg meg igjen i!

Jeg holdt på slik som deg i 3 år (da førstemann hadde kommet til verden). Nå når lillebror er her har jeg sagt at jeg vekker deg 1 gang, KUN 1 gang pga at jeg vil ikke at begge barna skal våkne av slumring med vekkerklokka. Han ble jo selvfølgelig sur, men forstod det. Han forsov seg 2 ganger den første uka, men nå hopper han opp med en gang jeg vekker han. Men så er denne mannen veldig flink å være rolig :)

Skrevet

Da hadde jeg lagt meg på et annet rom med babyen :-D hehe. Her hos oss går mannen og legger seg på gjesterommet de dagene han skal grytidlig opp, eller når en av oss er syke, sånn hoste hele natta syk. I helgene ligger vi alltid og koser oss i samme seng :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...