Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Har kjøpt et nydelig brudeslør som jeg skal ha under vielsen. Halvlangt, rekker vel til midt på ryggen omtrent. Når jeg sa til mamma at jeg tenkte ta det av etter vielsen, ble hun helt forferdet. Mente at jeg måtte da ha det hele kvelden, i alle fall under middagen. Dette syns jeg høres litt pes ut, jeg har jo også tiara som skal sitte hele dagen/kvelden. Hva er vanlig? Å bare ha det under vielsen, eller hele kvelden?
Hopptetussa90 Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Vet ikke hva som er vanlig, men jeg skal definitivt ha det på hele kvelden. Jeg merker ikke at jeg har det i håret engang.
Momlegåsegg Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg skal ha et 2.5 meter langt slør som jeg skal ha på i kirken og på bildene.. Men skal bytte til et kortere når festen er.. Blir litt mye å drasse på et så langt slep og kjole hele kvelden. Men jeg synes det å ha på seg et slør hele kvelden er veldig fint. Også er det jo så lett og tror ikke du merker at du har det på deg en gang
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Ja, jeg får se hva jeg gjør. Det er jo ikke sååå stort og plagsomt. Så jeg kan jo ha det så lenge jeg orker
strikkedilla Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg synes du godt kan ta sløret av dersom du ønsker det! Jeg har vært i flere brullup der bruden har hatt slør plus pynt under vielsen og så vært uten slør etter vielsen og fotograferingen er ferdig. Jeg synes dette ble veldig fint. Det virker upraktisk for meg med slør hele kvelden. Man skal jo gjerne kunne bevege seg litt rundt i et folksomt lokale, spise, danse osv. I tillegg skal man jo kanskje opp på stolen og under bordet noen ganger for kyssing! (Når gjestene under middagen trommer på bordet må bruderparet opp på stolene sine og kysse. Og når gjestene tramper med føttene må brudeparet under bordet og kysse der. En artig og søt bryllupslek!) Greit å ha bare kjole å passe på, tror jeg!
Shinepop Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 jeg skal ha på slør kun under vielsen og så kanskje en fancy hårpynt heller til middagen og festen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå