Gå til innhold

Spørsmål ang.bryllupsfest og invitasjoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sendt ut invitasjoner FØR festlokalet eller kirken var booket?

Dere som har hatt 2 eller 3-dagers bryllupsfest, hvilket program/opplegg hadde dere?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri sendt ut invitasjon før kirke eller selskapslokale var i orden. Hva skal du skrive i invitasjonen da? "vi inviterer til bryllup i ei kirke til et klokkeslett, og etterpå fester vi. Detaljer kommer vi tilbake til"

Du har jo ingen garanti for at du får den kirka du vil ha til den datoen og det klokkeslettet du ønsker. Og heller ingen garanti for at lokalet dere ønsker er ledig.

Skrevet

Vi gjorde det.... ;o)

Vi giftet oss i utlandet i januar, da vi stod på flyplassen sendte vi et brev til alle gjestene om at vi kom til å gifte oss på utenlandsturen vår og at vi inviterte til fest den og den datoen i juni...

I april sendte vi da de ordentlige invitasjonene! :o)

Skrevet

Jo pga at den kirken jeg vil ha bryllupet i åpner ikke for reservering før i oktober, og jeg må sende ut invitasjonene nå pga at bryllupet skal være neste år i utlandet. Bryllupskoordinatoren min mener at det skulle gå bra.

Nei skriver jo kirken vi tenker på i invitasjonene, men ikke klokkeslett.

Skrevet

Ballrom/bryllupslokale får vi reservert nå så den er grei..

Skrevet

Vi gjørde det, sente ut 9 mnd i forveien, med teksten :vi gifter oss i den byen, dato og hyggelig hvis dere vil bli med. (usa så de trengte litt tid )

Den dagen vi giftet oss, sendte vi innbydelser til en fest hjemme, hvor lokale var bokket, men ikke noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...