Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg skal se mer på det i morgen, hodet er litt tomt, hatt guttebursdag i 4 timer i dag..:-o Skal finne køyen, men lover å se mer på det i morgen. Interessante greier!
Monajenten Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Såpass ja:-O Det går helt fint, snakket med pappa også og han syns det var en bra start;-) Så skal fortsette litt nå, må bli ferdig ikveld:-) Natta da søta, og takk som gidder:-)
Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2010 Absolutt en bra start, men er enig i at det er litt uferdig, men det sa du jo selv også Jeg må lese det med et klarere hode for å greie å gi konstruktive tilbakemeldinger:)
Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2010 Wæææ må du bli ferdig i kveld? Er du også sånn siste liten-jente? Hehe... Tenkte jeg skulle se på det i morgen tidlig. Må du levere det i morgen tidlig?
Monajenten Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Neida er ikke noe siste liten-jente:-p Har ikke innlevering før 11. juni, men jeg vil gjerne få ned strategien så fort som mulig. Skal sitte litt i kveld for å få ferdig resten. Så skal IKKE leveres imorgen nei, men vil ha den ferdig før jeg begynner på resten:-)
Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2010 Men da kan jeg se på det i morgen i hvert fall, er jo ikke sikkert det er så interessant det jeg kommer med sånn uansett:-p
Monajenten Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Alt du kommer med er interessant:-D Snakket nettopp med mamma og hun sa at innholdet var bra, men det var et par formuleringer jeg burde endre på, og det skulle hun hjelpe meg med:-) Så da skriver jeg den ihvertfall ferdig i dag. Hadde ikke planlagt å bruke fire timer på den da:-O
Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2010 Haha, ikke alt..., tror meg;-) Kjekt å ha flere som kan se på det da. Greit med innspill fra forskjellige. Ikke sitt oppe for lenge nå da! *sparker deg i seng*
Monajenten Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Søta:-) Skal prøve å legge meg i sånn noenlunde normal tid;-) Men du derimot - NATTA;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå