Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal se mer på det i morgen, hodet er litt tomt, hatt guttebursdag i 4 timer i dag..:-o Skal finne køyen, men lover å se mer på det i morgen. Interessante greier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass ja:-O Det går helt fint, snakket med pappa også og han syns det var en bra start;-) Så skal fortsette litt nå, må bli ferdig ikveld:-)

Natta da søta, og takk som gidder:-)

Skrevet

Absolutt en bra start, men er enig i at det er litt uferdig, men det sa du jo selv også:) Jeg må lese det med et klarere hode for å greie å gi konstruktive tilbakemeldinger:)

Skrevet

Wæææ må du bli ferdig i kveld? Er du også sånn siste liten-jente? Hehe... Tenkte jeg skulle se på det i morgen tidlig. Må du levere det i morgen tidlig?

Skrevet

Neida er ikke noe siste liten-jente:-p Har ikke innlevering før 11. juni, men jeg vil gjerne få ned strategien så fort som mulig. Skal sitte litt i kveld for å få ferdig resten. Så skal IKKE leveres imorgen nei, men vil ha den ferdig før jeg begynner på resten:-)

Skrevet

Men da kan jeg se på det i morgen i hvert fall, er jo ikke sikkert det er så interessant det jeg kommer med sånn uansett:-p

Skrevet

Alt du kommer med er interessant:-D

Snakket nettopp med mamma og hun sa at innholdet var bra, men det var et par formuleringer jeg burde endre på, og det skulle hun hjelpe meg med:-) Så da skriver jeg den ihvertfall ferdig i dag.

Hadde ikke planlagt å bruke fire timer på den da:-O

Skrevet

Haha, ikke alt..., tror meg;-)

Kjekt å ha flere som kan se på det da. Greit med innspill fra forskjellige.

Ikke sitt oppe for lenge nå da!

*sparker deg i seng*

Skrevet

Søta:-)

Skal prøve å legge meg i sånn noenlunde normal tid;-)

Men du derimot - NATTA;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...