Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg:)

Det går bedre enn jeg hadde trodd. Blir bare litt fort sliten. Men synes ikke det gjør spesielt vondt nå. Litt melkesprengfølelse innimellom og litt sårt langs stingene på den ene siden. Hevelsen er på vei ned, men det brystet som ble redusert er mer hovent enn det andre fortsatt, men jeg håper jo det skal jevne seg ut etterhvert;) Synes jo uansett ikke inni den trange sportsbh'en;)

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Stort sett det samme som deg, men syns mine fortsatt er steinharde, så det blir som du sier, litt melkespreng følelse av og til :)

Men ellers er jeg ganske fornøyd. Ikke så vondt når jeg gjør ulike ting lenger, men savner veldig det å ligge på maven.

Jeg mistet følelsen i brystvortene, men i dag kjenner jeg at det er litt følelse der.. Så den er vel på vei tilbake.. heldigvis.. :)

Og vet du.. Den forferdelige, usexy, trange sports bh'n skal brennes på St. Hans bålet!! Hehe..

Skrevet

Ja, jeg gleder meg stort til å bli kvitt den bh'en jeg og! ;) Var også redd for følelse i brystvortene, men jammen har jeg ikke i begge to:) På torsdag kan jeg endelig sove uten bh, men jeg veit neimen ikke om jeg tør... Liksom redd for å skade noe, eller at det skal gjøre vondt. Kan du sove uten nå?

Skrevet

Heldig du som har følelse.. :) de sa til meg at det var normalt å miste, og at den garantert ville komme tilbake. Så jeg velger å tro det :)

Nei, jeg må gå med min i 4 uker (2 uker til) og deretter bruke vanlig bh uten spiler så mye som mulig.

Men det er sikkert fordi jeg har lagt inn silikon i tillegg.

Skjønner deg godt når det gjelder å ta av bh'n. Hvor grusom den enn er så har det blitt en viss trygghet å ha den på. Du kan kanskje ha den på litt lengre, å ta den av når du føler deg trygg? Tror ikke du vil skade noe, viss du har teip over sårene?

I dag var 1. gang jeg skulle bytte ut teipen på sårene. Uten teip syns jeg faktisk puppene har blitt ganske så fine selv om de er hovne ennå. :)

Skrevet

Heldig du som har følelse.. :) de sa til meg at det var normalt å miste, og at den garantert ville komme tilbake. Så jeg velger å tro det :)

Nei, jeg må gå med min i 4 uker (2 uker til) og deretter bruke vanlig bh uten spiler så mye som mulig.

Men det er sikkert fordi jeg har lagt inn silikon i tillegg.

Skjønner deg godt når det gjelder å ta av bh'n. Hvor grusom den enn er så har det blitt en viss trygghet å ha den på. Du kan kanskje ha den på litt lengre, å ta den av når du føler deg trygg? Tror ikke du vil skade noe, viss du har teip over sårene?

I dag var 1. gang jeg skulle bytte ut teipen på sårene. Uten teip syns jeg faktisk puppene har blitt ganske så fine selv om de er hovne ennå. :)

Skrevet

Hmm.. her kom svaret 2 ganger jo.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...