Gå til innhold

føler meg presset opp i et hjørne

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et godt forhold og har to barn på fem og to år.

Jeg har brukt hormonspiral som prevensjon, men har nå funnet ut at jeg er gravid...

Det var vanskelig å si nyhetene til samboeren min, da jeg vet at han kun vil ha to barn.

( vet egentlig ikke om han virkelig mener det...kanskje han sier det mest fordi det er så slitsomt nå med to).

Han ble helt stum da han fikk vite det og sa deretter at hvis jeg beholder barnet i magen,så vil barna våre lide og han vil bli deprimert.

Jeg ble helt satt ut..hva var det han egentlig prøvde å si?

Jeg klarer ikke engang tanken på å ta abort.Vet at jeg vil slite veldig med å gjøre det og tror at jeg mentalt ikke vil klare å bearbeide det i ettertid. Jeg er 9 uker på vei nå og har sett hjertet på ultralyd, det gjorde noe med meg! Jeg vil ha dette barnet!!

Dagene går og jeg går her og føler meg veldig ensom oppe i dette. Han blokkerer det helt ut og sier at han ikke vil tenke på det før han må. Jeg føler meg sveket og at han ikke forstår hva jeg går igjennom! Jeg kjenner jo på hele kroppen at jeg er gravid..er uggen og kvalm,

brystene er ømme og jeg tenker på livet i magen hele tiden.

Jeg har også sagt til ham tidligere at hvis jeg noengang ble gravid etter å ha fått barna våre,så kunne jeg aldri ha tenkt meg å ta abort. Man vet jo da hva man går glipp av.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg så låst. Har egentlig bare lyst til å rope ut at jeg vil ha dette barnet med hele mitt hjerte!!!

Fortsetter under...

Da synes jeg at du skal rope det ut!

Det er rett og slett stygt gjort å si at deres to barn vil lide om dette barnet bæres frem. Han har da vel vært med på å lage det, og var fullt klar over at det kunne skje selv om du har brukt spiral.

Hvis han ikke ville ha flere barn burde han legge seg under kniven selv for å være helt sikker!

Støtter deg fullt ut når du sier du vil beholde barnet!

Akkurat det samme sier min mann også..

Dette er en grusom situasjon

Vi har også 2 fra før, omtrent på samme alder som deres.. Vi har diskutert fram og tilbake. Når jeg står på mitt blir han nedfor og tris og fungerer knapt. Hvis han aner håp om å overbevise meg, så er han lykkelig og elskverdig og hjerlper til med ungene..

Uff.. Vanskelig dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...