gullis og snuppis Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Har dere alle en tydelig magefølelse ang. kjønn? Og for dere som har vært på ul; har kjønnet stemt med magefølelsen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Stemte ikke med nr 1 (trodde gutt, men var jente), men med nr 2 hadde jeg en liten jentefølelse faktisk. Sjansen er jo uansett 50 % for å tippe riktig, så ikke så veldig rart at så mange kanskje har "følt det på seg" i forkant
*Lissi* Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Ganske sikker på gutt. Ingen hormoner, og slik var det sist jeg fikk gutt også. De tre gangene jeg har ventet jeg derimot....snørr og tårer i 9 mnd. :-)
Frk Marge Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Har hatt skikkelig jentefølelse hele vegen og ikke bare jeg... både samboeren min, datteren min og sønnen min har sagt at de tror det er jente... Og: BIG SURPRISE...! de får en lillesøster i oktover
ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 stemte med meg =)) hadde guttefølelse og var på ul og fikk beskjed om att det var gutt ) gjenstår å se i oktober da;) har og sjekket i den kinesiske fødselskalenderen og tatt ringtest og alle resulterte i gutt )
*Nøtta* Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har nomalt sett en kjempegod intuisjon,og tenkte fra uke 8 at jeg ventet en liten gutt. Heelt sikker pådet,men på UL så viste det seg ei jente. jeg sa faktisk til jordmoren da,"er du heeeelt sikker..det skal nemlig være e gutt inni der". SÅ sikker var jeg. Men nei,det var en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå