braveheart Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 kan noen hjelpe meg til å gi meg noen tips til hva jeg kan kjøpe i barselgave til noen som nå snart får sin tredje jente?de har jo alt av utstyr(og mere til)som trengs...' ideer til noe annet koslig?
SpongeBob Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hva med å lage en "bleiekake", de er jo morsomme og rimelig praktiske?
meg83 Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Gå inn på willowtree.no. Der har de mange flotte figurer som passer til ulike livssituasjoner. Synes de er kjempefine å gi bort =) Hva med Angel of mine eller Our gift? Navnene står under bildene i pdf-utgaven.. Man får kjøpt dem på Black Design Shop =) Synes også det er en genial gave å gi bort sånn sett der man kan lage avtrykk av barnets hender/føtter på en ramme el.l. Finnes flere steder på nettet og i flere butikker, tror jeg.
(Muskat) Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Noe til mor istedefor til babyen! Manikyr, pedikyr, massasje... Restaurantbesøk, kino....et el annet opplevelse... Klær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå