snippsnapp Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Må si dette virker som en koselig side med folk med mye kunnskap:) Så da håper jeg på litt hjelp (siden jeg er så utrolig utålmodig). Hadde EL 18. mai og lurer på om det er altfor tidlig å teste i morgen? Ellers ønsker jeg alle lykke til her inne:)
Gjest Lenchen jente98 og jente08 Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hei, jeg prøver på min tredje. Er i 2. prøveperiode, og er kjempespent. Hadde eggløsning 20. mai Tok en test i går som ble negativ, men det var kanskje litt tidlig. Vi får se utover i uken hva vi finner ut Lykke til til deg og alle andre her inne:)
snippsnapp Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2010 Hei hei, etter utregningene skulle jeg hatt EL 20.mai, jeg også, men tror at den kom 18. Har tatt to tester for noen dager siden som begge ble negative. Samboeren min ler av meg siden jeg er så veldig ivrig på testingen, men forrige svangerskap ble oppdaget etter noen uker, så jeg har jo ta litt igjen med tester og utregninger:) Så nettopp at vi begge står oppskrevet på torsdag. Spennende spennende. Du må ha lykke til:)
Junifrue Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Det er så forskjellig fra person til person... Noen tester positivt flere dager før ikm, mens andre ikke tester positivt før lenge etter ikm. Så du kan jo ta en test, men er den negativ kan du fortsatt være gravid. Beste hadde vel vært å ha tålmodighet til å vente;) (Følger ikke det selv, hadde el samme dag som deg og måtte teste i går)
snippsnapp Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2010 Ja, det er neimen ikke lett å være tålmodig. Hadde bestemt meg for å vente til tordag med å teste, men kjenner at jeg har UTROLIG lyst til å ta en test i morgen. Får jobbe litt med viljestyrken:) Blir spennende å følge med på uke 22 listen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå