shewolf Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg prøver å ordne litt blogg www.lovelilo.blogg.no
<3 TeseMor! <3 Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 eg likte bloggen din:) eg skjønne det med at det blir masse tekst frem til en positiv test og sikkert lenger enn det og eg tenker det samme har ikkje lyst å føle presset viss det ikkje går med ein gang.
shewolf Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2010 Takk Ser du er født i 89 og, har du prøvd lenge eller?
<3 TeseMor! <3 Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 me begynte litt før sist tr, men er vel inne i 1 pp.. venter vel på tr, har ujevn syklus så er aldri sikker på når tr er forventet. har sinnsjukt ømme pupper no då, begynte tidligare i veka. så hadde muligens el då.. hmm.. hadde det sånn sist periode og, vondt i puppene i vertfall 2 veker... blir spennande å sjå skal sjå om eg ikkje får fiksa bloggen min sånn at andre enn meg kan lesa den:P må berre finna ut kva passordet var først
shewolf Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2010 Tusen takk! Og jeg krysser fingrene for deg og ! Lykke til!
<3 TeseMor! <3 Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 tusen takk skal du ha her er min blogg viss du er interresert; http://minveslekrok.blogg.no er ikkje så veldig flink til å oppdatere alltid, men da komme no eit innlegg i ny og ne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå