jj25 Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er nå 8+1 og har siden uke 6 bare vært kvalm enkelte dager. Noen morgener har jeg vært grønn av kvalme, mens andre helt fin. De siste dagene har jeg bare fått små "bølger" av kvalme som har gått fort over. Puppene er heller ikke like ømme som de var for bare noen dager siden...-Burde jeg ta det som et dårlig tegn at symptomene oppfører seg slik? Noen med liknende erfaringer? Mulig jeg er en smule hysterisk, men etter 2 SA på rad er jeg livredd for å miste igjen....
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 dytter litt på denn...Har det likedan, formen og alle symptomene kommer og går hver dag! Har hørt at det er normalt, men hadde vært greit om noen har opplevd det samme som oss?
magica78 Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Er sånn med meg og,var kjempe dårlig ett par uker men nå kjenner jeg bare blaff av kvalme av og til. Men i motsetning til dere er jeg lykkelig over det da:) synes alle bekymrer seg så utrolig mye for alt,må være slitsomt:( Lykke til,krysser fingrene for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå