Gå til innhold

Ja, da er den ny periode igang igjen,, sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det en ny PP igang her igjen,, Blir vel nr 5 dette mener jeg,,

Er ikke lett å ikke tenke for mye på dette syntes jeg, fatter ikke hvordan de som har drevet ett år eller enda lengre, hvordan de holder motet oppe,,,

Nå har vi sagt til oss selv, bare det forhåpentligvis skjer noe i løpet av sommeren her,,

Jeg har jo 2 fra tidl forhold og ville så gjerne hatt en med min samboer også.

Er masse babyer rundt oss så det er babystøv i masser..

Ønsker dere Alle LYKKE LYKKE TIL :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bare venter på at TR skal komme om ett par dager... Da er vi også inne i 5 pp... Har hauevis av symptomer, men det hadde jeg sist pp også...

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til! :) Og så får du snuse på babyer rundt eggløsning denne runden, kanskje det hjelper! ;)

*Klem*

Skrevet

Sist periode hadde jeg litt symptomer syntes jeg, men denne perioden var det lite..

Men bruker nå CB Monitoren og det syntes jeg hjelper veldig, da vet en akkurat Når EL faktisk er,, Kun brukt den en PP tidl.

Skrevet

Så bra at vi er flere som tisser på pinner hver morgen! ;p Jeg har brukt CBFM i tre pp... Håper det sitter denne gangen.

Vi drakk begge slimløsende en uke før EL og håper det skal gjøre susen!

:) Masse lykke til i den neste perioden! Hvis det ikke funket for oss denne gangen heller så ses vi her en mnd til! :)

Skrevet

Jeg prøver også på bebis med ny samboer da jeg har 2 fra før.

Fikk TR i går så da går vi inn i PP 10. Har enda ikke sett så mye som en strek på GRtest og håper at vi faktisk kan få barn sammen. Er mye som har skjedd med kroppsen siden minsta kom ( hun er snart 6 nå).

Har begynt med Bidro gele nå og håper dette skal hjelpe på :P

Ønsker alle her inne lykke til denne mnd :)

Skrevet

Jeg fikk også tr igår, har to barn fra før, og prøver å få med ny mann:D Da er vi i samme båt. Men jeg har kommet ut av tellingen på pper, men har prøvd et helt år, og er så vidt i gang med utredning. Tror jeg kanskje har tette eggledere pga blindtarmbetennelse og egglederbetennelse som jeg har hatt etter at jeg fikk barna mine. Blir greit å finne det ut.

Lykke til jenter :)

Skrevet

Har stor tro på at det er deres tur neste gang! Skal virkelig strø om meg med babystøv på fredag!

Gleder meg til fredag!!!

Klem

Skrevet

Jeg skal inn på gpol i midten av neste mnd for å sjekke. Har hatt litt problemer med smerter og sykluser som ble lengre og lengre. Fjernet en eggleder pga exu for 3,5 år siden og nå har jeg hatt smerter i den andre siden :P Veldig spennende å høre hva de sier, men syns det er utrolig greit å bli tatt på alvor.

Får håpe det ikke er noe galt med noen av oss :o Ble liksom gravid på første forsøk med de 2 første så det gjør meg nok litt nervøs at det tar litt tid nå.

Skrevet

Ja, da er vi flere i samme båt her :)

Koselig det :))

Har 2 fra tidl på 7 og 9 jeg, Min samboer har ingen, så dette blir veldiug spennende for oss .))

Skrevet

Mine er 5 og 9 og han har heller ingen fra før :) Kjenner det gjør det litt mer spennende ja :)

Skrevet

Ja er moro da,,

Er litt som å begynne på nytt igjen da,, Mine er 7 og 9, men synes det er såå lenge siden,,,:))

Bor i Buskerud jeg,, dere da ?

Skrevet

Vi bor i Møre og Romsdal. Er jo spennende nok å begynne på nytt da :) Litt smånervøs for om han kan få barn, om vi er "kompatibe" eller kanskje jeg har blitt mindre fruktbar siden sist :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...