m240 Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hei jeg har eggløsning nesten hver 2 dag er det mulig eller? tar bidronninggele også. Det ser ut som egget ikke vil slippe.Hva skal jeg gjøre nå er jeg lei......håper at noen har noesvar til meg?Håper på svar :-)
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hvordan vet du at du har eggløsning så ofte?? :)Det hørtes litt mystisk ut synes jeg... Hvordan sjekker du dette?
m240 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Hei. jeg merker det på kroppen min og så tar jeg eggløsning tester og de er sikre :-)
SmalaSussie Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Hei! Selv om eggløsningtester er positive, er det ikke sikkert du har eggløsning. De gir utslag når LH stigningen er, ikke når eggløsningen finner sted. LH stigningen er til for å hjelpe kroppen til å slippe et modent egg, men noen ganger gjør ikke kroppen det, dermed kan du få positiv EL test flere dager på rad/annen hver dag, fordi kroppen gang på gang sender ut LH stigning i håp om at egg skal løsne. Andre symptomer på eggløsning kan dermed og opprettholdes flere dager på rad. Med noen skjer dette ofte, mens andre har dette sjelden eller aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå