Gjest Lykkeliten2 Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg irriterer meg over dette hver gang vi reiser hjem til bergen. Kylling er liksom saa vanlig aa bruke og i alle land jeg har bodd saa er det bare aa kjoepe en hel fersk kylling hvis jeg ikke var helt sikker pa hva jeg skulle lage til middag. I norge finner jeg veldig smaa veldig dyre kyllingfillet'er ,hva hvis jeg faktisk vil ha skinnet paa eller beinet? nei det faar jeg ikke. ellers kunne jeg kjoepe ferdig grillet liten kyllingskrott som ikke var noe god, ellers var alternativet en dypfrossen hoene, eller dypfryst ferdigmarinert oppdelt kylling som smaker grillkrydder. Jeg forstaar det ikke? hvorfor seges det ikke vanlig fersk hel kylling i vanlige matbutikker? fant hos slaketer og i en finere matbutikk, men ellers var det haaploest. bruker man ikke hel kylling i norge? hva gjoer dere hvis dere skal lage gryter eller helstekt kylling? bruker bare toerre biter av skinn og beinfri kyllingbryst? Haaper noen kan opplyse meg om dette her, for vi skal hjem i sommer og oensker virkelig aa finne fersk hel kylling der
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Vi er heldige og har en ultra i nærheten. Der har de fersk kylling
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Da må du lete litt bedre, for de har det i flere butikker. De har det i alle fall på Rema, sammen med priors kylling- og kalkunprodukter.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Hvis butikken har ferskvare kan du normalt få kjøpt fersk kylling der, men prisen blir nok den samme som ferdiggrillet. Det er vel også stor sjans for at den har vært fryst.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg faar se meg litt bedre rundt ja. Jeg finner det nok takk for svar uansett!
erteposen + 4 Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 De selger det her vi bor. Rema 1000 har det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå