Mammatiljente-09<3 Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Skal gå til innkjøp av bikini men føler ikke jeg finner noen bikinitopp som passer mine pupper...har dere da noen tips til hvor jeg kan få kjøpt en som støtter puppene, er rundt str D i cupen og som dekker puppene:P
mamma >to gull Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 jeg har kjøpt meg 2 fine bikiner på Change. Har str E. Der får du god hjelp til å finne en overdel som passer for deg:-)
♥binna♥ Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg bruker 75 E. Kjøpte i år på undertøysforretning, kjempefornøyd. Har også kjøpt der før, alltid bra. I fjor kjøpte jeg på Reimers, de dekket bare puppene såvidt. Anbefaler deg å gå på en spesielforretning, det er dyrere, men gud så mye bedre.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 jeg kjøpte for noen år siden på KapåAhl, i str 85E. Den var helt perfekt til meg, og jeg har samme kriterier som deg (bortsett fra cup-str )
♡ A & E ♡ Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Var akkurat med en venninne på Lindex og der hadde de store størrelser
Monajenten Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Spørs litt hvor stor/liten du er rundt, Lindex f.eks. har store cuper til større størrelser rundt. Jeg bruker 65F og G, og må i spesialforretning for å få tak i bh´er. Handler endel på Change og er stort sett alltid kjempefornøyd, og har også kjøpt gode bikinier på Netty.
Guttemamma x 3 Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Jeg handler på spesialforretning (70G til vanlig J nå). Jeg har også handlet på www.figleaves.com og www.bravissimo.com, men da har jeg handlet de merkene jeg kjenner fra spesialforretningen. OBS: husk at det kommer moms og fortolling i tillegg når du handler fra Storbritannia.
Lemonia Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Jeg bruker 75G så jeg finner ingenting i "vanlige" butikker. Jeg synes ikke Change har noen særlig bra BH'er. De fleste er veldig kjedelige, litt bestemoraktige og jeg synes heller ikke de støtter så godt, men de er blandt de billigste undertøysbutikkene da. Å kjøpe på nett er også uaktuelt fordi ulike merker passer ulikt. Min klare favoritt er La Lina i Oslo. Fantastisk butikk med utrolig flink betjening og BH'ene er både gode og skikkelig lekre også. Så bor du i Osloområdet ville jeg definitivt tatt en titt.
Gjest Skrevet 31. mai 2010 #9 Skrevet 31. mai 2010 Change =) God service og godt utvalg. Syns ofte de "store" størrelsene på Kapphal/Lindex osv ikke har så god passform på meg. Sikkert individuelt...
2søtesmåh Skrevet 31. mai 2010 #10 Skrevet 31. mai 2010 Et lite tips;- kjøp rimelige bikinibukser i ensfarget stoff på "billigbutikk" til bytting..Det er alltid truser som blir utslitt først, så trenger man ikke kjøpe ny så ofte om økonomien er så som så....Billigbutikker selger jo ofte delene hver for seg..Evt kjøp en "billigoverdel" til "hjemmebruk" ) Jeg har i sommer investert i en bikini (670 kroner) på undertøysbutikk, så har jeg tre bikinibukser i tillegg som går til ) Samt en overdel som ikke sitter helt, men bra nok hjemme på verandaen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå