Gå til innhold

Deppa - vurderer å gå fra mannen min!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har i lang tid vært sliten og trøtt, men begynner å bli skikkelig lei at han tar det ut over meg!! Han kjefter og smeller for ingenting, oppfører seg som en liten unge - og er nesten mer til bry enn til hjelp med våre to små (7 mnd og 2,5 år). Vår eldste er ganske krevende, men hver gang hun skriker ol begynner han å kjefte på meg... Synes jeg har nok med å roe henne. Han lar meg nesten aldri gå ut før begge barn sover, men forlanger selv å trene (noe jeg og egentlig vil) før noen av barna har lagt seg. Han tar seg til rette og sier: JEG SKAL.......!!!! Men jeg kan ikke gjøre det samme for det går da mest utover barna. Føler jeg må gjøre han til lags hele tiden, han sier med jevne mellomrom at `Livet er over` fordi vi har fått barn - dette gjør meg SÅÅ trist!! Jeg er såå glad i mine barn - de er det viktigste for meg. Vi har ingen til å hjelpe oss, han har ingen familie, og mine foreldre er for trøtte til å sitte barnevakt. Dette gjør han veldig deprimert. Han vil at vi to må kunne gjøre ting uten barn - men vi er altså ikke så heldige. Jeg sier at når den minste er ett år eldre ol kan vi begynne med barnevakt (finne en tenåringsjente eller noe), men han klarer ikke å tenke så langt fram. Føler også at han ikke er nok glad i meg - det sliter også kraftig på forholdet. Men det er verst at han ser på barna som en byrde - han klager jevnlig over at de styrer hele livet, mens jeg synes at det burde være artig å gjøre familieting sammen. Og selv om den eldste innimellom skaper problemer, blir hun bare lettere og lettere å hanskes med.

Har opplevd diverse ganger når jeg har funnet på noe utenfor hjemmet at ett av barna gråter i senga uten at han tar det opp. Sistgang hadde den lille grått i en halv time sa bf - og jeg fant jo ut med en gang at det var en bæsjebleie som var årsaken...

Derfor vegrer jeg meg også for å skilles - hva om han ikke tar godt nok vare på dem når de er så små?? Men hater at de skal overhøre at bf kjefter og skriker så masse.

Noen som har råd??

Vet at det ble litt rotete skrevet, men er trøtt og surrete i hodet etter en lang dag med kjeft ifra han, ei jente som har skreket mye, og jeg som prøver å roe ned pappaen med å si at jeg ikke vil krangle foran barna!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt post til deg :o)

Skrevet

har oså sendt deg pm=)

Skrevet

Hei

Jeg har ingen rett til å si noe om deres forhold og jeg må først si at vårt forhold ikke er perfekt. Men jeg tenker på det siste du skriver om kjefting og krangling foran barna. Jeg er førskolelærer og har vært på et kurs ang kjefting og er er et sitat; kjefting er som å slå med munnen!!!

Så uansett hva dere gjør, så må dere slutte medkjefting/krangling foran barna deres!!

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...