"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 har dere barn, hvor gamler er dere og hva studerer dere? går det greit? noen som studerer her i bergen?
Koala *g07* Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Jeg var midt i studiene når jeg ble mamma. Studerte til barnevernspedagog. Jeg synes det gikk helt greit. Måtte bare strukturere meg litt mer enn jeg hadde gjort tidligere. Fikk faktisk bedre resultat etter jeg ble mamma hehe.
Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Studerer juss, siste semester. To barn. Går litt trått, men det er et ekstremt teoretisk studium som krever en del selvdisiplin, så skylder på det;-)
"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2010 så flott. jeg skal studere nå til høsten og har to unger så er veldig spent på hvordan dett eskal gå
"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2010 ja kan tenke meg at det er mye å lese. er vell mye å sitte seg inn i.
misscathi Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Jeg studerer i bergen Holder på med ingeniørutdannelse. Har ett barn på to år. Det går helt strålende, ikke noe problem.
Mom2Two Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Ja, er jo det, men mistenker at det finnes mange som greier kombinasjonen studier og barn bedre enn meg. Jeg jobber halvt ved siden av også da.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2010 så flott. gruer meg litt. skal også jobb i helgen så regner med det blir litt hektisk. men må bare godta det. blir vell en vanesak. kunne godt tenkt meg å komme i kontakt med noen som studerer i bergen med barn. Kjenner ingen rundt om der.
misscathi Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Hva skal du studere da? Jeg jobber ikke i helgene, da tror jeg det hadde vert litt verre. Men må man så må man, alt går Bor du i sentrum? Jeg bor litt utenfor. Bare å ta kontakt
brooklyn Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Jeg hadde ett barn da jeg begynte å studere, og har fått to til under studiene. Jeg jobbet ved siden av det første året, men jeg sluttet i jobben, det innebar jobbing annenhver lørdag og jeg ville tilbringe den tiden sammen med familien min. Det går veldig bra å studere når man har barn, man må bare være veldig strukturert og bruke dagene godt. Jeg er *egentlig* ferdig utdannet lærer nå, men siden lillemor er 6 uker har jeg utsatt en eksamen til jul. Studerer i Bergen.
Glajenta ♥ Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Jeg var student da jeg ble gravid, og hadde ett år med jussen igjen da jenta mi ble født. Tok siste eksamen mens pappan hadde permisjon (jeg hadde 9 mnd permisjon først) og skrev masteroppgave da hun begynte i barnehage. Ble ferdig i vår. Synes det på en måte var lettere å være student med barn, men også vanskeligere. Du har mindre tid til rådighet, og må være mer disiplinert og strukturert. Jeg hadde likevel godt av å få avgrenset "studietiden" min, for hadde en lei tendens til å aldri ta meg helt fri før jeg fikk barn. Alt går hvis du vil! ;o)
"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 30. mai 2010 jeg skal begynner på lærerhøyskolen på landås. skal flytte til fantoft noen noen mnd.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2010 høres ikke ut som noen problem å studere emd barn nei:) har ikke gjort så mye de siste årene etter elste ble født. hun er bare litt over 2 år. så gleder meg veldig til å gjøre noe mer enn å sitte hjemme. men tror det kan bli litt hektisk. Blir nok en brå start:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå