Gå til innhold

Lettlest sommerlektyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ála Marian Keys. Forslag? Noe jeg kan lese litt nå og da uten for store anstrengelser og som ikke krever for mye ettertanke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest Øya av Victoria Hislop? Kjempefin, og leser seg nesten selv ;)

Skrevet

Hørt om den, men ikke lest den. Er i utgangspunktet skeptisk kjenner jeg...

Skrevet

Hey - den skulle JEG anbefale :-) Fengende bok.Jeg klarte ikke å legge den fra meg. Skulle ønske den varte mye lenger!

Ellers anbefaler jeg bøker som "Det malte huset" av John Grisham og "Engelen på det sjuende trinn" av John Irving.

Skrevet

finnes ikke mer lettlest bok enn "Sushi for nybegynnere"

Skrevet

Ja, er den ikke fin? Skikkelig strandlektyre. Ellers liker jeg Hjemkomsten av samme forfatter, samt bøkene til Cecilia Samartin. De er også svært lettleste og fengende. Sist vi var på ferie ble jeg hektet på bøkene til Liza Marklund (spes de siste).

Skrevet

Liker krim og har lest mye, men kunne tenke meg noe annet nå. Har lest Marian Keyes for noen år siden og likte det godt. Derfor tenkte jeg på noe i den sjangeren:)

Skrevet

Sophie kinsella sine (shopaholicbøkene) og maeve binchy (koselige) og the devil wears prada og de andre bøkene til Lauren weisberger. (Jeg har lest alle til Marian Keyes og elsket de bøkene)

Skrevet

Øya er kjempegod!!

Skrevet

Vindens skygge av carlos ruiz zafon! <3

Skrevet

Elsket Vindens skygge, men synes ikke den er lettlest sommerlektyre i det hele tatt. Ganske "tung" og mange viktige og avgjørende detaljer.

Kan selv anbefale Balansekunst av R.Mistry - kanskje ikke den mest lettleste det heller, men knallgod. Og Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede av J.Wiese, Tegn til kjærlighet av J.Kjærstad og Stormfulle høyder av E.Brontë:)

Skrevet

Hislop hadde jeg også tenkt til å anbefale

ellers - damenes detektivbyrå nr 1 - faller den i smak er det flere i serien.

Husker ikke hva forfatteren heter, men er skikkelig feel good

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...