Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Noen som har merka endringer rundt mage og midje grunnet rockering? Hvordan trente du? Hvor mange ganger pr uke og hvor lang tid hver gang? Vurderer å kjøpe meg en..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hei! Har ikke prøvd selv, men gleder meg til å føde babyen og begynne å rokke.. Mamma'n min rokker hver dag ca 20-30min og man ser tydelig på henne at hun er blitt strammere rundt midjen.. i starten bare rokket hun, nå gjør hun øvelser med armer å sånn også.. Hun har den tyngste rokkeringen.. For regner med du tenker på sånn som veier ca 2kg... minste er vel 1,7,kg neste 2,2kg siste husker jeg ikke.. Rokk bare du..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg rocker 20 min hver dag (10 min hver vei), og jeg har merket STOR forskjell på magen! Har mistet flere cm rundt midjen og "håndtakene" er helt borte. Jeg har rocket i 2 år ca, og i tillegg til rockingen så jogger jeg ca 45 min 3-4 ganger i uken. Rockeringen hjelper meg å holde ryggen og bekkenet i sjakk også, min beste treningspartner!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Tok det lang tid før du begynte å merke noen forskjell?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Det tar jo litt tid å komme seg opp i 20 min daglig (tror jeg økte gradvis i 2-3 uker), men jeg merket ganske raskt resultater. Det er den første tiden du merker resultatene. Tipper jeg gikk ned 10-12 cm det første halve året (joggingen bidro vel litt den også). Nå går jeg ikke ned mer, men holder ved like! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå