Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 og har nettopp møtt verdens kjekkeste mann. Problemet er bare at han heter Ronny, så dessverre kan det aldri bli oss to. Tenk så belasta unger vi vil få, og med våre navn blir det vel blokkleilighet og et vrak av en bil og rullings og fatøl og arbeidsledighetstrygd og det hele.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Godt dere er såpass fornuftige at dere innser at dere om par ikke har livets rett
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Ja, for dere er sikkert også så harry at dere navner barna deres Maximillian, Leah Linneah og Krissander, og dermed har dere virkelig dømt barna deres nedenom og hjem... Klemz Linda;)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Har ikke fått med meg at Linda er et belastet navn? Jeg heter også Linda, og samboeren min heter Kenneth......Jepp. Og dette er faktisk sant, ikke noe tullball her :-)
blond Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Det er dumt. Om 10-15 år vil navnene på mest-populære-navn-listene være såkalte belastede navn. Det er logisk.
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Jeg synes Linda er et fint navn jeg da. At det er belastet er tull Men hvis HI synes navnet sitt er så belastende er hun fri til å bytte, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå