Gå til innhold

Tips til antrekk cowboyfest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dame altså.

Festen er i et lokale/forsamlingshus på landet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.buycostumes.com/Gun-Slinging-Gal-Adult-Costume/19304/ProductDetail.aspx?REF=AFC-datafeed&AID=10273928&PID=1782406

jeg hadde denne på en cowboy og indianderfest ifjor, men jeg brukte olabukse inne istedenforden hotpantsen, også brukte jeg en svart tynn genser under toppen, fikk masse skryt for kostymet, men var også masse kule cowgirlkjoler der.. Men festen jeg var på vari en lavvo og det var 8 grader ute, så måtte ha et kostyme jeg ikke frøys i..så kunne ha stilongs under og enda en genser om det ble kaldt, men ble varmt inne i lavvoen...

Skrevet

Indianerpike eller gledespike:)

Skrevet

Hei, så på siden - mye kult!

Er litt usikker på størrelsen, str 10-14 hva blir det? Jeg bruker str 42, blir det for smått?

Og, hvor lang tid tok fra du bestilte til du fikk det? (Trenger det om 11 dager).

Skrevet

Men...de sender jo ikke til Norge? Hvor kjøpte du det?

Skrevet

oi, husker ikke størrelsene, og har lånt bort kostymet så får ikke sjekka hvilken størrelse jeg har, men mitt passet perfekt, og så sikkert på noen størrelses-skjemaer.. fikk mitt veldig fort iallefall, overaskende fort faktisk...

Men nå fant jeg igjen der jeg bsetilte fra, fant ikke rett side når jeg sendte link istad så her er linken.. står at det er 3-4 dagers levering og er måleskjemaer der, så da skal du nok finne utav det.. og her er norsk side, så da går det fort vet du. Lykke til.hvilket kostyme gikk du for??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...