Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #26 Skrevet 5. januar 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ikke sånne som på bildet, men vil bare si at det er noen utrolig barnslige kommentarer fra 2010 på denne tråden. Helt unødvendig å hyle over en helt normalt underliv, selv om det er i ytterkant av skalaen. Kvinner burde snakke hverandre frem, ikke ned! Dere som ser slik ut, så lær dere å elske underlivet deres, akkurat som det er! Synes ikke bildet var ekkelt på noen som helst måte. Underlivet er like pent som alle andres, og husk, smaken er som baken. Sikkert mange gutter som digger slike myke, spennende underliv Anonymkode: d7ae2...0ba Voldsomt til politisk korrekthet da..like pent som alle andres? 🙄🙄 Et sted går grensen for selvbedrag altså! Jeg kan elske meg selv og synes jeg er god nok, samtidig som jeg har øyne i hodet. Anonymkode: 871f7...b25
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #27 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Voldsomt til politisk korrekthet da..like pent som alle andres? 🙄🙄 Et sted går grensen for selvbedrag altså! Jeg kan elske meg selv og synes jeg er god nok, samtidig som jeg har øyne i hodet. Anonymkode: 871f7...b25 Jeg mente det jeg sa. Du derimot har et voldsomt behov for å uttrykke det motsatte? Anonymkode: d7ae2...0ba
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #28 Skrevet 5. januar 2018 Enig i at man bør sette pris på det man har og være fornøyd så lenge ting fungerer, men ikke alltid like lett for det. Jeg som googlet og fant dette gamle innlegget. Bør helt sikkert ikke gjøre det. Anonymkode: 93047...916
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #29 Skrevet 16. februar 2018 Er det noen av dere som har noe sånt? Anonymkode: 93047...916
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #30 Skrevet 16. februar 2018 Omg😱 Nei, jeg er visst ikke lesbisk!👍 Anonymkode: 26875...e5a
Oktavia Skrevet 16. februar 2018 #31 Skrevet 16. februar 2018 Omg.. Jeg var dum nok til å lese dette, og se bilder... Jeg trodde det var snakk om gardiner gardiner.. En ny type oppheng eller noe som jeg ikke har hørt om før.. Føler meg så dum nå... Og glad for at musa mi ikke ser sånn ut..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #32 Skrevet 16. februar 2018 Jeg er så uheldig å ha noe sånt. 😔 Anonymkode: 93047...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå