Gå til innhold

HER ER DET ETTERLENGTEDE BILDET AV BIFFGARDINER!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ææææææææææææææææææææææææææææææææ! Er det virkelig mulig??? Sånt må vel kunne opereres bort, vel??

Skrevet

æææææææææææ sier jeg også, men det er fordi jeg desverre bladde nedover siden og fikk se et åpent (!) rompehull!! Fysj..!

Skrevet

HVA?? Jeg trykka bare fort tilbake jeg, når jeg så det første forsvant...? Gaad, glad jeg ikke trykka lenger ned :S

Skrevet

Ja, det rumpehullet var fælt altså! Hvilket forum ER det lagt ut på?

Skrevet

Det var jo ikke et rumpehull, da...

Skrevet

Hvordan fant du dette på nett???......

Skrevet

Haha, hva mener du da det var? Munnen?

Skrevet

Googlet beef curtains:)

HI

Skrevet

Visst ikke det der var et rumpehull, hva var det da??

Skrevet

Å fy faen...

Er det virkelig noen dibbere som ser SÅNN ut? :-O

Skrevet

nei, det var IKKE et rompehull, rompehullet ser man er litt ovenfor, dette var en skjede gitt :/ Ser jo RETT hjem for pokker! Hoho, da vet jeg ihvertfall hvordan livmortappen ser ut da:p (det må jo være den røde "sirkelen" der inne??

Skrevet

Hjelpes! Men, tror dette er et bilde av noen voldsomme "biffgardiner" :P Tror ikke alle som har det er så ille?

Skrevet

Du er en syk syk mann, HI

Skrevet

Vel, når jeg så det bildet av hu som bretta fram "herligheten", så tenkte jeg egentlig at mannfolk som får putte'n i hu må bli utrolig skuffa!

Det må jo være bredt som haukelitunellen inni der jo!!! Pfey!

Skrevet

Det jeg sa jo, biffgardiner er IKKE lekkert!!!

Hilsen HI i de fleste biffgardininnleggene.

Skrevet

haha, det var nok ikke rompa, det var det andre hullet du har der nede: vagina.

• 7 år senere...
Skrevet

Sånne har jeg. 

Anonymkode: 93047...916

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånne har jeg. 

Jeg og

Anonymkode: 61985...012

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånne har jeg. 

Og liker det ikke. 😔

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og

Anonymkode: 61985...012

Godt det er flere da. 😊

Man føler seg alene om det. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og liker det ikke. 😔

Jeg har ikke klikket meg inn på linken (står jo i "sidenavnet" - dontclikthis ;) ).

Men om du har lange indre kjønnslepper så vil du bare føle verre rundt det om du googler bilder av det som ikke er fine å se på. Bare det å kalle det for et slikt navn er jo ganske nedsettende av denne delen av kvinneanatomien.

Aksepter at du er som du er. En ordentlig mann vil ikke bry seg om det, så hvorfor skulle du? Det er lettere å gå gjennom livet og akseptere at det er slik du er og at det er bra nok, enn å stadig lage seg hangups på at dette er noe du ikke liker og så bygge deg selv ned pga. det. Slutt å google, slutt å bruke stygge/latterliggjørende navn på den delen av kvinneanatomien!

Jeg har hatt 20-22 sexpartnere, har lange indre kjønnslepper, aldri fått en eneste negativ kommentar, men har fått noen positive kommentarer. Jeg har valgt å akseptere at jeg er som jeg er, og så lenge den delen av kroppen fungerer så er jeg fornøyd! Men jeg måtte gjøre ganske mye bevisst arbeid for å snu tankene mine. Første bud er å slutte å rakke ned på seg selv og den delen av kroppen sammen med det å akseptere.

Anonymkode: d6322...b87

Skrevet

Har ikke sånne som på bildet, men vil bare si at det er noen utrolig barnslige kommentarer fra 2010 på denne tråden. Helt unødvendig å hyle over en helt normalt underliv, selv om det er i ytterkant av skalaen. Kvinner burde snakke hverandre frem, ikke ned! 

Dere som ser slik ut, så lær dere å elske underlivet deres, akkurat som det er! Synes ikke bildet var ekkelt på noen som helst måte. Underlivet er like pent som alle andres, og husk, smaken er som baken. Sikkert mange gutter som digger slike myke, spennende underliv :)

Anonymkode: d7ae2...0ba

Skrevet

Mine er rullet skikkelig opp så de ser ut som cameltoe i bukser ;)

Anonymkode: a36bb...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...