mamma&piratene Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hei, Jeg er i permisjon og skal tilbake i jobb i slutten av aug. Før jeg gikk ut i perm var jeg en del sykemeldt, mye pga svangerskapet. Sånn at jeg ikke fikk jobbet 6mnd sammenhengende som prøvetiden var. Skal jeg gå ut i fra 14 dagers oppsigelsestid da siden ikke prøvetiden er ferdig? Håper noen vet
Gjest ->>- Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Det kommer an på om prøvetiden er blitt forlenget. Arbeidsgiver har anledning til å gjøre det, men ikke plikt.
septbaby09 Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Hei. Jeg begynte i ny jobb i januar 09. Ble gravid i romjula tipper jeg;) Hadde også 6 mnd prøvetid. Ble sykemled mer eller mindre fra feb. Jobbet litt i ny og ne. 100% sykemld fra 5 juni el noe. Leverte oppsigelse i uka, så den skulle komme inn 1 juni, og skrev med utgangspunkt i 3 mnd oppsigelsestid. At mitt abrforhold avsluttes innen 1 sept. Sjefen sa også jeg hadde 3 mnd. Vært litt redd jeg skulle bare ha 1 mnd el noe, og si opp for tidlig, og sjefen er ikke en jeg digger, så ikke orket ta det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå