*Udon'tKnowMe* Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Fra mandag må snusken ha ferdigsmurt lunsj i bhagen.. Må innrømme at jeg mangler fantasi, så om noen har tips så tar jeg gjeeerne i mot.. =)
tante grusom master of law Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 pastasalat matmuffins omelett med brød lomperuller med forskjellig fyll, feks. ost, salat, skinke, ferskost etc. brødskiver med falukorv, karbonader, fiskekaker etc Hvis bhg har micro så kan du jo sende med restene fra middagen dagen før.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Middagsrester. Før, når jeg var SuperMamma fiksa jeg salater og lekre middagsrester titt og ofte. Nå går det mest i kjipe brødskiver. Men å pynte maten litt kan være kjekt, paprika, agurk, tomat oppå flykræsj, pølse eller ost.
camilla^ Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jeg baker grove horn med ost og skinke i, som jeg slenger i fryseren. Disse har jeg til de dagene vihar glemt å kjøpe brød, eller når ungene vil ha litt kose mat med seg. De er like grove som hjemmebaka brød, og ungene liker de veldig godt. (jeg som syns det er kjedelig å bake, derfor de ikke har det så ofte med seg). Tar de ut av fryseren dagen før, så da er de ting til de skal spise.
solita 06 Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Middagsrester er fint. Eller en fiskekake, et par kjøttboller, et egg, en grov vaffel, litt fullkornspasta, omelettbit, noen cherrytomater, gulrotstaver, agurkstaver eller annet ved siden av brødskiva. Knekkebrød med porsjonspålegg er fin variasjon. En liten boks med oppskjært frukt sender jeg ofte med. En yoghurt i ny og ne. Eller fruktmos (jada, vet det er babymat- men populært!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå