Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Helt ærlig aner jeg ikke hva jeg skal velge, men ser litt for meg at jeg kommer til å knote som et uvære med bæresjal. Og de nye bæreselene er jo så ergonomisk utformet. Men hva mener dere? Hvorfor skal jeg velge det ene alternativet fremfor det andra?
Gjest ->>- Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Elastisk sjal er kanskje det behageligste til helt nyfødte, men en bæresele med spebarnsinnlegg er helt ålreit. Etter hvert synes jeg seler er å foretrekke. Jeg har en preferanse for mei tai, men om du har helt knotevegring er f.eks Beco kjappere å få dreisen på.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Takk pila. Ja ser for meg sele ja. Men spedbarnsinnlegg, er det noe en kan få kjøpt i tillegg? Uff, er visst grønn på seler også ser jeg nå
Gjest ->>- Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Det følger med. Skal du ha noe som er absolutt minst mulig knytting og greier, heier jeg på Beco. Manduca, Beco, Ergo og Patapum er temmelig like seler - men Becoen skiller seg litt ut ved et frontstykke som forenkler det å plassere barnet i selen før du tar den på ved ryggbæring. ..men mei tai er behageligst, altså. Ingen over. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå