Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Tenkte jeg en gang for alle skulle ta en skikkelig oppryddning i klesskapet mitt. Kaste allt som ikke brukes eller ikke er passelig.. Men ikke mulighet for kjøp av noe nytt før skattepengene kommer.. Redd jeg blir stående igjenn med et tomt skap
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Hva er vitsen med å fylle skapet med ting du ikke bruker uansett.. Hva med å gi det du ikke bruker til f.eks fretex. Da kan du rydde med tanken på at klærene kommer til nytte andre steder =D
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 det var en god tanke... Setter i gang, så skal poden få putte i kontainer senere =D HI
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jeg tror nok ikke du klarer å rydde i skapet en gang for alle:-) Det lureste er å gjøre det feks hver gang det er ny sesong, det er hvertfall mitt mål som jeg er ganske langt unna nå... Jeg syns det er vanskelig å vite hva jeg skal kaste ut og hva som skal bli, for jeg "gjenopptager" klær jeg har glemt at jeg har hver gang jeg rydder i skapet. Det jeg pleier å gjøre er at jeg kaster det som er utslitt som jeg vet jeg aldri kommer til å bruke igjen, det jeg ikke kommer til å bruke som fortsatt ser ok ut gir jeg på loppemarked eller fretex og det jeg har funnet igjen som jeg har glemt å bruke, lar jeg ligge der i håp om jeg skal begynne å bruke det. Det som har overlevd en rydding og så fortsatt ligger der ubrukt ved neste rydding, det må ut av skapet da.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har som hovedregel at hver gang jeg kjøper noe nytt ser jeg etter noe jeg har kan kastes. Det skal sies at jeg har utrolig mye slitt og gammelt tøy da, så denne metoden ville kanskje gjøre skapet litt utarmet for andre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå