Gå til innhold

Gressenke igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gressenke betyr ’pike som blir forført ute i det fri og deretter forlatt’. Forførelsen kan altså sies å skje ”i gresset”, og ettersom piken blir forlatt, blir hun følgelig en ”enke” – en gressenke.

I dag ble jeg altså forført og forlatt. Eller kanskje er forført, forpult og forlatt en bedre beskrivelse? haha

Jeg nyter jo alle godene for tiden av å være gressenke så da må jeg jo også takle medaljens bakside. Men noen ganger føles 2 uker umenneskelig lenge.

Flere enker i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan vi sitte i gresset sammen, iallefall. Tre uker her.

Er noe med det at når man er vant til å være to så blir det så skrekkelig slitsomt å bare være en. Ikke bare fgysisk, men mannen er min ventil for det meste, og uten ham koker det i toppen som en trykkjele. :-P

Gjest sug lut
Skrevet

I hodet mitt nå så er dere Tommelise i gresset. Pass dere for de skumle insektene...

Skrevet

sug lut; fantasiene dine er herlig uforutsigbare! :-)

Skrevet

DD da skal vi ha nedtelling. Tror faktisk det blir 3 uker her også om det ikke skjer et under og gulesider får en feit bonus vi ikke visste om.

Kjærligheten må pleies bruker han å si til meg. Jo takk for det! Nå er vi heller ikke av det kliss-sms-sendende slaget heller så får jeg en sms av han ila en dag så er jeg heldig :))))))))))))

Noen ganger har jeg lyst til å søke på finn etter stand-in men tror jeg heller må søke etter noen gode venninner i området. jeg er helt sikker på at den kjekke herremannen på nesten 80 rett over gata ville blitt henrykt om han fikk komme innenfor husets fire vegger men jeg er ikke så sikker på at vi blir kvitt han med det første så jeg holder meg til en kort samtale hver gang vi treffes ;)

Denne perioden blir laaaaaaaaaang hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...