:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 jeg har et veldig kjeldent etternavn som bare min familie har. det navnet kommer fra en gård med samme navn. det er noen fra min familie som bor der, men vi har ingen kontakt med de. fordi det er så langt ute i slekten. altså broren til bestefar og barna og barnebarna hans som bor der. jeg har aldri møtt dem. i sommer har jeg 1 ukes ferie fra småen, så jeg og min søster tenkte å dra til vår "hjemsted" og besøke graven til bestemor og bestefar. samtidig har vi tenkt og ringe disse slektningene som bor der og spørre om vi kan komme på en kaffe og se gården. jeg har aldri møtt de og de er de eneste i vår slekt på den siden vi ikke har gjevnlig kontakt med. er det koselig? eller frekt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2010 kult *kvinner meg opp til å ringe*...hihi
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Veldig hyggelig! Og er de av "riktige generasjon" vil de synes det er superduper koselig med besøk av guttungen også
Ugl@ Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Jeg synes det er koselig, og de aller fleste normalt oppegående mennesker ville syntes det er kjekt å treffe slektninger. Du har ingenting å tape på å oppsøke dem i hvertfall, viser det seg å børe grinebitere så får du heller se på det med humor ;-)
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Veldig koselig! Jeg hadde en på døra her som hadde bodd her i huset for 40 år siden.... Ble først litt satt ut, fikk litt panikk for å vise fram rotete soverom og overfulle korger på vaskerommet, men om han hadde ringt på forrhånd, hadde jeg gladlig satt på kaffen til han =) (Han fikk ta seg en runde mens jeg gikk å bleklaget rotet litt flau bak han.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå