Gå til innhold

HJELP! HAR ANTAGELIG BRUKT FOR MYE HÅRPUDDER...

Anbefalte innlegg

Og nå blir håret bare fetere å fetere når jeg vasker det...

Når jeg føner det blir det bare liggende i sånne fett strimler... *gråter* Jeg spm aldri har hatt fett hår. Kan jo ikke gå ut nå.. Ser helt forferdelig ut. Kan ikke ta handa gjennom håret...

Noen som vet hva jeg kan gjøre?????????

Fortsetter under...

Jeg vet egentlig ikke hva hårpudder er da jeg aldrig anvendt det, men hvis det blitt slike problemer av det må vel nesten frisøren være neste stopp. Få de til å skikkelig rense håret med no skikkelig hestekur.

vask, vask og atter vask!!

Er det define sitt hårpudder, eller fra frisørsalong? For define sitt pudder er noe stort MØL! Går ikke ut. Må vaske håret minimum 3 ganger for å få alt bort, og da har jeg hatt akkurat passe i!

Nei..det eneste å gjøre er å vaske det. Ta en 2-3 runder med shampo og avslutt med kur eller balsam du lar stå litt i. Det er det eneste som funker for meg, ihvertfall!

Du bør ikke gjøre dette for ofte, men en gang innimellom kan du vaske håret med barberskum. Ja, du leste riktig. Vask håret først med shampoo. Ha deretter i barberskum og la det stå i et par minutter før du skyller GODT. Avslutt med balsam.

Baeberskummet fjerner ALT av produktrester.

Annonse

Nei det er frisørsalong-pudder... Dust it, eller noe...

Jeg har vært i dusjen to ganger og vasket håret 5-7 ganger hver gang. Blir bare verre :( Kan prøve barberskum/Zalo, men er så redd jeg skal miste mer hår nå.. >Røyter som pokker etter fødsel... (5 mnd siden)

Masserte du inn shampoo før du fuktet med vann? Hvis ikke så tørker du håret, så masserer du inn en rikelig mengde shampoo i håret, lar virke noen minutter og så skyller du, så masserer du inn ny runde shampoo i det våte håret og skyller, gjenta enda en gang før balsam. Og så kaster du svinerier.

Kan hende du må kjøpe en rensende shampoo hvis du ikke har.

En NØDLØSNING er å blande noen dråper zalo i shampooen å vask en gang, men da bør du la balsamen sitte i håret et 5 minutt etterpå for å gi det fuktighet igjen, eller aller helst kure det.

Men Zalo er kun nødløsning hvis det ikke funker med bara shampoo i tørt hår.

Annonse

Dette opplevde jeg også, med akkurat det samme pudderet! Jeg hadde ikke mye i, men alikevel ble håret bare fetere og fetere jo flere ganger jeg vasket det. Til slutt måtte jeg bare finne fram zaloen, og det funket!:) Kanskje ikke så heldig for håret, men èn gang gjør nok ikke så mye skade:) Pudderet gav jeg bort......

Takk for gode råd, damer :)))

Dere er gode å ha i nøden. Tok shampoo i tørt hår, vasket et par ganger også hadde jeg 2-3 dråper zalo i shampooen etterpå. Da kjentes håret i grunnen bare ut som en klump oppå der. Men så hadde jeg balsam i og da kjentes det u som hår igjen :) Lot d være i i ca 5 min også skylte jeg ut og fønet det.

Enda fett, men ikke noe som vises slik som tidligere. Så nå kan jeg vise meg blant folk igjen.

Klem til dere

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...