Gjest Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikm i dag (muligens i går). Symptomer er vel ikke noe poeng i å ramse opp, for det kan like gjerne være pms, men vanligvis spotter jeg litt dagen før mensen og det gjør jeg ikke nå. I går ettermiddag tok jeg en billigstrimmel og før tidsfristen var gått ut kom det opp en syltynn men tydelig rosa/rød farget strek. Jeg kan fortsatt se den streken, og venninnen min kunne også se den, men den er tynn som en sytråd omtrent. Testet igjen i dag på morgenurin både med en vanlig cb og en billigstrimmel. cb'n fikk masse rare blå prikker over hele testområdet, så den tror jeg det er noe galt med, men ellers var det ikke engang en skyggestrek på den. Billigstrimmelen fikk en supersvaaaak strek som er like tynn som den i går, men den er såpass svak at jeg ikke kan se om den har noe farge. Hvordan skal jeg tolke dette? For er det ikke rart at en test blir svakere på morgenurin enn på ettermiddagen? Sååå frustrerende å ikke vite! Kan også nevne at jeg tok en cb digital på torsdag som viste "ikke gravid", men det var vel uansett for tidlig å teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå