Junifrue Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Her kommer nok et spørsmål om testing... Jeg tok en gt-test i går, 11 dager dpo, og fikk da en helt helt svak strek, var i tvil om det var skyggestrek eller ikke. Så i dag prøvde jeg først med en el-test, siden jeg har hørt at de kan gi utslag på hcg også, og den var litt uklar: teststreken var ganske sterk, men bare bittelitt lysere enn kontrollstreken. Jeg vet jeg hadde el 18.05, så svidde da av min siste gt-test, som ved første øyekast var helt blendahvit, men etter 5 minutter var den kommet en svak strek, men sterkere enn i går... Jeg tok tiden på mobilen, men satte ikke den igang før 1-2 min etter testen var tatt, så det er mulig jeg leste av svaret senere enn innenfor de 5 minuttene en skal.... Hva tror dere? Kan jeg tørre å håpe? Får jo ikke testet igjen før på tirsdag, for jeg får jo ikke tak i noen test i dag.... Har forresten ingen symptomer...
Junifrue Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2010 Ingen syndpunkter? *Sukk* Jaja, må uansett smøre med med tålmodighet til tirsdag....
Ragnis Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg tror du skal tørre å håpe! Det høres jo ikke 100% sikkert ut, man absolutt veldig lovende! Jeg tror de falske positive som kommer av for lang tid, helst gjelder en halvtime eller mer. 5 eller 7 min er jo ca det samme. Lykke til
Junifrue Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2010 Fikk positivt svar på en clear blue digital i dag:)
Night 78 - keiser og prins Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Så bra! Gratulerer! Jeg svidde av tre tester da jeg var gravid med sønnen min før resultatet var helt sikkert (cb digital den siste)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå