Gå til innhold

stemmer dette ang sinktilskudd og spotting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at om jeg tar dette hver dag så kan det fikse opp i spotting. spotter en uke før hver mens.

så har nå tatt dette hver dag + at jeg har tatt en slurk hostesaft morgen og kveld i nesten 2 uker hehe. har ikke tro på at sånne ting vil hjelpe heller da men.

men prøvd så lenge at jeg går og venter på spottinga nå. tror ikke jeg blir gravid på egenhånd, men hvis jeg slutter og spotte så ville jeg blitt glad. kan jo ikke bli gravid med det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, dette var interessant! Tilfeldigvis begynte jeg å ta sink forrige pp, og i denne pp spottet jeg ikke. Pleier å spotte 2-4 dager før mens. Denne pp spottet jeg ingen ting. Meget mulig at det var takket være sinken ,-)

Skrevet

Har ingen aning.. Men let me know... Er en spotter selv, og kunne tenke meg og slippe!!!!!

Skrevet

Denne pp hadde jeg også 14 dagers lutalfase. Ellers har jeg hatt 13 dagers lutalfaser, kan jeg takke sinken for det og?

Skrevet

Jeg også er en spotter, spotter ca dag 10-11 DPO. Og lurer på om det kan være en grunn til at jeg ikke blir gravid. Kanskje sink er tingen for meg også. Når skal man ta det? Hver dag, hele tiden? Hvor mye skal man ta av det?

Skrevet

hei. Jeg vet ikke om det er noe sammenheng mellom sinktillskudd og mindre spotting, men tenkte bare jeg ville dele mine erfaringer ang spotting. Jeg var selv en "spotter" når jeg prøvde å bli gravid for noen år siden, og etter å ha prøvd i ca 10 mnd var jeg hos en privat gynekolog som mente at spottingen, i allefall for min del, skyldtes av progesteronnivået falt for tidlig etter EL og at slimhinnen i livmoren dermed ble utstøtt (spottingen) og dermed gjorde det vanskelig for et evt befruktet egg å feste seg. Jeg fikk for dette noe som het Provera og ble gravid på 2. mnd på dette så det er jo veldig sannsynlig at det var dette som skulle til for oss.

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Ble bare så nysgjerrig. Hva er spotting?

Skrevet

jeg tar en kapsel på 15 mg hver dag utenom mat. kun med drikke. jeg har mensmurringer noen ganger men ikke begynt og spotte. skulle jeg begynne før helga så er det ihvertfall dager mindre med spotting:) gravid tviler jeg på at jeg er.

Skrevet

hmmm... dette var intressant... er også en spotter og kan spotte opp til 5 dager før mensen inntreffer. Går nå til akupunktur for dennne spottinga og håper på at det hjelper, men har tilfeldigvis kjøpt en boks med sink til mannen..Kanskje jeg skal prøve ut sink denne pp? Man må jo prøve alt som er å prøves...

Skrevet

ja prøv du og:)

jeg skal ha mensen fredag omtrent nå så skulle etter normalen begynt og spotte fredag.

jeg har også drikki en slurk slimløsende morgen og kveld fra mensen var ferdig til flaska var tom hihi:) har nå ikke tro på at jeg er gravid nå heller da men:)

håper bare ikke sink gjør at mensen er forsinka og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...