Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Jepp. Heller tvilsomt individ med et par dommer på nakken og litt belastet omgangskrets. Deriblant en Roger, selvsagt. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Da er vi to! Var sammen med en Ronny en gang. Forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jeg kjenner to som er superkoslige, og ingen som er luguber:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Kjenner en narkoman som heter Ronny, forsåvidt hyggelig når han er nykter.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Kjenner en skikkelig taper, Ronny heter han selvsagt
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 han er broren min og er det snilleste morsomste mennesket på denne jord.. SOm eneste hanen i en søskenflokk på 4, så har vi lært ham opp godt..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Kjenner en Ronny, han ser luguber ut men en av verdens snilleste menneske har det vist seg. Så en som har motbevist at navnet ikke setter stemlet for alle.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Jeg kjenner en luguber en, og en som var ganske luguber før men som har blitt en flott kar de siste årene.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 jepp, kjenner en kriminell ronny jeg også. sprøtt det der.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Kjenner noen: Den Ronnyen jeg har kjent lengst er en trivelig kar, men type evig unkar som er glad i damene for å si det slik. Han er høy og mørk, har god utdannelse og jobb, men prioriteter heller å gå ut på byen å spandere på venner og damer enn å stifte familile. Så er det en tidligere skole kompis, han har kone og barn, jobber og er en helt normal arbeidene mann. Så er det min manns eks-dames type som jeg har møtt en gang, drevet med ymse, ser det lyser drittstøvel milevis av det lugubre slaget. Så ja...jeg kjenner til en luguber en, men også to normale og oppegående fyrer med samme navn.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #13 Skrevet 30. mai 2010 min bror typen: pass på tinga dine, ellers rapper han dem for å skffe seg stoff
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #14 Skrevet 30. mai 2010 Min mann! Fanstastisk flott, som vet å varte opp ei dame, ta vare på ungene og holder seg da langt vekke fra alt som er tvilsomt. Det verste han har gjort er vel å drikke seg drita et par ganger...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #17 Skrevet 30. mai 2010 Jeg kjenner en luguber Ronny ja.. OG en narkoman Johnny...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #18 Skrevet 30. mai 2010 Fyf... ass... Dere har pokkern ikke mye å gjøre på. Jeg kjenner en kriminell Kristian jeg og en luguber Anders, og et rasshøl fra skolen het Kjetil. I tillegg hater jeg Morten og dessuten så var det en som het Erik som prøvde å voldta meg. Derimot var jeg sammen med verdens snilleste Ronny, etterfulgt av Raymond. Broren hans het Kenneth og er en super fyr. Det er helt kvalmende å se hvor dømmende dere er fordi en person er døpt et spesielt navn. Bare vent til alle Leandere og Mattiaser og Marcuser og Lukaser og Adrianer vokser opp. Hahaha.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #19 Skrevet 30. mai 2010 Jeg. Aldri rørt han eller han meg, men jammen er han ikke ekkel forde!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #21 Skrevet 30. mai 2010 Jeg kjenner ingen, men vet om en luguber Ronny. Han er kriminell, løsmiddelskadd og rusmisbruker. Flott kombinasjon!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #22 Skrevet 30. mai 2010 "Kjenner" mange som heter Ronny. En kriminell taper, eksnarkoman En narkoman En helgenarkis En rimelig ordentlig fyr, dog veldig spesiell Og enda en kriminell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå