Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Det var SÅ ikke fortjent! Men ingen unner vel lille Norge to gode plasseringer på rad, så du finner nok dessverre forklaringen der. Uansett; best stemme av de alle hadde du og du er langt over hva Grand Prix er verdig!
trollmamma Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 eh...........ja, det var selvfølgeleg dei andre landene som var litt dumme med oss. buhu! NOT! Feilen ligg i å sende ein kjedeleg type (ser heilt ok ut, men mangler totalt utstråling) med ein gørr kjedeleg sang -type 13 på dusinet, og eit snork av eit sceneshow. Var det verkeleg nokon som trudde at me kunne vinne med den sangen? Da måtte dei andre landene vært dritdårlig i så fall. Nei, vell fortjent at Norge kom langt ned på lista i år.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Helt enig i alt trollmamma sier her. Har ingenting med at folk ikke vil gi oss gode plasseringer 2 år på rad (hallo?). Jeg skjønner faktisk ikke at noen kan være overrasket over Norges dårlige resultat, sangen er noe av det kjedeligste jeg har hørt på lenge.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Når man har en sangkonkurranse hvor sangstemme tydelig ikke betyr noe er det bare flaut og idiotisk!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Altså... Selv om han har fin stemme, var og er den sangen utrolig dårlig, tam og slettes ikke Grand Prix-materiale. En sang som Yes Man av Bjørn Johan Muri hadde kommet mye høyere opp på lista. Skjønner ikke hva nordmenn tenker på når de stemmer fram låter. Av og til glimter vi til og sender det beste alternativet (ikke nødvendigvis den fineste sangen, men den som er best egnet i GP), men som regel velger vi ut sanger som ikke gjør seg i GP.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Norge hadde en tragisk og pompøs sang, steinkjedelig.ja han har fin stemme,men for en drittsang! nei da vant tyskland fortjent,selv om jeg satt og håpet på tyrkia,for en catchy sang!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Det er ikke en sangkonkurranse. Det er en melodikonkurranse
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Men du gidder vel heller ikke sitte å lytte til en grusom sang, selv om stemmen er flott? Det er jo en helhet som avgjør vinneren. Grand Prix er et show (ingen talentkonkurranse), og den som underholder og shower best og som har en bra sang i tillegg vinner. Hvis man har alle disse egenskapene, trenger man ingen superbra stemme.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Synes sangen er fin jeg da, men meg om det. Men tror nok at en av grunnene til at han kom såpass langt ned er at han sang totalt falskt i begynnelsen av sangen. Grøss.
trollmamma Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Bklager, men han hadde nok komme så langt ned uansett. Men sangen er jo morsom da: "my haaaard is yours" Gubben her i hus synger den til meg med glimt i auga hehehe
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Det var ingen Grand Prix-låt samme hvor fin stemme han har, eller om det er en fin ballade han sang (grusom spør du meg). Han fikk poeng som fortjent, kanskje litt for mange til og med.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Det overrasker meg at noen blir overraska over resultatet. Helt sinnsykt utrolig kjedelig, dårlig sang som ikke har en døyt å gjøre i MGP, sa det fra første stund da det ble bestemt at den skulle være Norges bidrag. Flaks for Norge at vi slapp kvalifisering, ellers hadde vi nok neppe kommet til noen finale.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #13 Skrevet 30. mai 2010 Hadde han sunget like bra som han er i stand til, hadde det nok blitt en bedre plassering:) Han var nok litt nervøs, stakkaren:) Men vunnet hadde nok vi ikke gjort likevel, Den eneste som hadde hatt sjans til å gjøre det bra av den norske finalen tror jeg var "Dragonfly"
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #14 Skrevet 30. mai 2010 Fyren er kjedelig ( og arrogant ), sangen er enda kjedeligere og i tillegg var starten hans så dårlig at jeg heller ville unnet sverige den finaleplassen. Det jeg ikke skjønner er hvem som stemte ham frem til finalen fra den norske finalen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #15 Skrevet 30. mai 2010 Han var alt for svak i sin prestasjon. Og han falt dessverre igjennom fordi det ble for anonymt og kjedelig, akkurat slik jeg hadde trodd på forhånd. Han var ikke alene om å ha en fin ballade og god stemme.
Gjest Skrevet 30. mai 2010 #16 Skrevet 30. mai 2010 Stakkars Didrik som ble snakket opp i skyene slik at fallhøyden ble stor sier jeg. En hver med litt gangsyn forstod jo at det ikke ble topplassering for den gørrkjedelige sangen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2010 #17 Skrevet 30. mai 2010 Du skal ikke ha sett mange grand prix for å skjønne at denne sangen ikke hadde sjans! Det er ingen talent- eller sangkonkurranse, men en konkurranse om å lage den beste sangen og mest underholdende showet. Med en kjedelig og anonym operaaktig ballade, et gørrkjedelig og sjarmløst scene-show kunne de da ikke forvente at TV-seere europa over skulle stemme på dem? Han har fin stemme, absolutt, og sangen er fin den, men det er overhodet ingen sang som passer inn i dette programmet. TV-seerene har helt andre forventninger til hva som skal skje på senen.. Til og med erfarne musikere som Elisabeth Andreason sa det på forhånd, på en forsiktig måte da, sa hun ikke noe sånt som at "Vi kommer nok til å bli stolt av Didrik uansett, men resultatet kommer ann på så mye...."
Ugl@ Skrevet 30. mai 2010 #18 Skrevet 30. mai 2010 Hahaha...stakkars? Folk bør forstå at svulstige banale balader av denne type ikke går like godt hjem som før. Joda, flink fyr, men han er kjedelig og ikke noe stortalent. Ikke et hår reiser seg på ryggen når han drar til, da mangler han den x-faktoren som kreves. Og teksten på baladen var direkte elendig. My heart i yours, I never leave you???? Yeah right, verden tror ikke lengre på slike strofer. Elendig sang, søt fyr, holdt ikke opp mot alle de festelige innslagene. Jeg tror vi hadde kommet lengre opp med "kaninkoking" eller "ja-mannen" som holdt en mye høyere underholdnings faktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå