Gå til innhold

Å handle med seg fra USA.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for tiden i USA, og har selvsagt ei lang liste over ting vi skal ha med hjem.

Men tenker det blir ei stund til vi skal tilbake, og vil ikke glemme å handle noe lurt som vi ikke får tak i hjemme;)

Noen bereiste som kan komme med lure tips??

Vet det er mange her inne som både reiser over Atlanteren og som bor i USA, så håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær og sko selvsagt. Spesielt merkeklær om du bruker det. Ellers pleier jeg å kjøpe en flekkfjerningspenn. husker ikke navnet på den men den er hvit og rød i fargen. Det ser ut som en tipex penn som brukes direkte på klærne om du søler. Helt genial! Jeg har den alltid i vesken. Solbriller er det vist mye å spare på. De har jo endel barneprodukter som man ikke får tak i her hjemme.

Skrevet

Klær, sko og elektronikk.

Bare husk på at det er 6000,- som er grensen på elektro,ink det du hadde med dere (hvis ikke dere har tollpapirer på at det er ført ut av norge). Å tenk litt på prisen, kan være kjempeheldig. Dere er tydeligvis på nett så da kan dere sjekke varen på norske nett sider, før dere kjøper.

Klær har du mange butikker/ outlets og velge mellom. Si ja til e-post reklame hvis de har det, så får du rabatt på rabatten hehe. Jeg ente opp med 85%rabatt hehe

Walmart og Target har også mye fint tøy, spes til barn. Har du barn som bruker flaske lønner det seg og investere i noen der. 23 $ for gave eske med 5 flasker dr.Brown fks.

Jeg kjøpte bilsete der, men det er jo litt opp til hva en føler er trykt.

Ellers blir det altid handlet snop og poptarts :)

Husk at det bare er 1 kollie pr.pers, hvis ikke du er villig til og betale for mere.

Gleder meg til vi skal over igjen, kos dere :)

Skrevet

Flekkfjerningspennen heter ''Tide-to-go''!

Genial!

Skrevet

Artig! Sto faktisk og så på den penna rett før jeg leste svaret her;)

klær og elektronikk har vi handlet. Betaler nok gladelig for et ekstra kolli eller to.

Flere med tips, ting man ikke får tak i hjemme?

Skrevet

Finnes flekkfjerningspenner her også....svigermor har det og hun har IKKE vært i USA...den også var ganske genial...fikk bort flekker jeg ikke trodde gikk iallefall...var ganske skeptisk.

Husker ikke hva den heter akkurat nå.

Skrevet

Jeg kjøper alltid masse bakeutstyr fra Wilton. Både former, farger, poser og diverse. Det er mye billigere der borte, enn her. Muffinformene mine i silikon kostet meg 3 dollars, og igår så jeg dem på butikken her til 249 kroner!!

Skrevet

Levis-bukser til alle i huset som bruker dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...