Gå til innhold

Vanlig kommode istedet for stellekommode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt en vanlig kommode og bare lagt stellematte oppå? Stellekommodene er så dyre jeg får bakoversveis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt strålende! Mangler badebalje da, men den balja som er i stellekommodene er så liten at den bare holder 3-4 mnd likavel.

Skrevet

Har brukt det på 2 unger nå, er helt topp. Har stellemadrass oppå kommoden og har festet den med borrelås slik at den ikke skal skli av. Praktisk og billig :-)

Skrevet

En tusenlapp for en stellekommode er da ikke mer enn det bør koste synes nå jeg. Både Ikea har, og på babycare.no finner man de til ca 1000,-

Skrevet

Jepp - vi har vanlig kommode med stellematte oppå. Er veldig godt fornøyd med at vi gjorde det slik, for ikke nok med at stellematta er billig, så kan den også flyttes lett ned på gulvet, slik at mini'n kan ligge der trygt og slappe av når jeg dusjer. Dessuten kjøpte vi badebalje på IKEA til ca en hundrings, og den er stor nok til at den kan brukes i flere år. Superkjekt for oss som ikke har badekar, med tanke på at de fleste barn foretrekker bad fremfor dusj endel år..for ikke å snakke om at det er mer praktisk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...