duracellmamma Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Tok EN pille og hadde diare i 2 dager, tømte HELE kroppen og gikk ned 6-7 kg på de 2 dagene... De pillene ligger på søppelfyllinga nå!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg blåholder fortsatt på min påstand om at dersom det hadde vært laget risikofrie og virkningsfulle slankepiller så hadde man ikke hatt fete folk i verden. Så da står du igjen med ett av to. Det virker, men ødelegger helsa di, eller mest sannsynlig, det er bløff.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 nope og jeg hadde aldri i verden stappet kroppen min full av dritt bare fordi jeg ikke gadd å ta jobben selv. samme med lettbrus entusiastene. rare folk. eller enda verre, de som egentlig liker vanligbrus best, men som går over til lett for å gå ned. det er nesten bare store folk som drikker lettbrus. og det er for meg helt uforstårlig at noen tenker "det funket helt tydlig ikke på resten av befolkningen, da funker det sikkert på meg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå