Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=22610002
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Æsj, for noen kvalme folk. Rart den gikk igjennom kontrollen....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Men det er sikkert en effektiv annonse...alle vil vel redde de små pusene, til og med jeg som ikke er spesielt glad i katter og ganske allergisk tenkte alvorlig på å dra og hente dem.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 synes den var rasende morsom jeg, hahaha! tviler på at de er stygg med de
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #10 Skrevet 29. mai 2010 Den gikk ikke gjennom kontrollen...hva var det!!!???
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 29. mai 2010 #11 Skrevet 29. mai 2010 En som ga bort to katter, overskriften var Kos eller Kebab. Skal se hva jeg husker: Tissepus og Spypus ser seg nå om etter nye hjem, helst i landlige omgivelser eller hos en som har en kebabsjappe. De er veldig kosete, store personligheter bla bla.. De finnes ikke kastrert og er i sin beste alder. Ellers ble de reine til slutt og driter bra på kassen inne, kan også gjøre det ute. RING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå