Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Hei! Har en sak som jeg tenker litt på. Har en 2 år gammel jente som har arvet en ting fra pappaen sin- nemlig kraftige øyenbryn. Det er helt ok, men "problemet" er at i midten vokser de sammen. Og for en jente så er ikkje dette så vanlig og greit" som dersom det hadde vært på en gutt. Jeg elsker vesla over alt på jord, men tenker på at dette kan være litt vondt for henne etterhvert, og vil gjerne hjelpe henne. Hva ville dere gjort? Er det noe jeg kan gjøre noe med? Er det greit å fjerne det? isåfall hvordan..?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Unibrows?? Datteren til Madonna hadde det i mange år. Og så hun spanske kunstmaleren... Er jo ikke vondt da....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 du er gapen du! om DU ikke gjør dette til et problem, vil hun ha MAAAANGE år på seg før det blir et problem for HENNE!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Nei, det er IKKE greit å nappe bryn på en 2 år gammel jente. Det kan hun enkelt gjøre selv med pinsett eller voks når hun blir gammel nok til å ønske det selv. "Vondt" for henne etterhvert....hvorfor det? Håper du klarer å være voksen og flink nok til å ikke la datteren føle på dette. På meg virker det som om det er du som har et problem med dette, ergo er dette noe du bør jobbe med eller gjøre noe med. Ærlig talt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Jeg venter til det blir et problem med vår jente, så tar vi å ordner det da. Kommer uansett ikke til å nappe selv.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Du tenker nok på Frida Kahlo. Hun er Mexikansk, ikke spansk. Lourdes er jo noe av det vakreste som finnes...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 I en bhg jeg hadde praksis i var det en jente som hadde sammenvokste øyenbryn, og hun var den skjønneste og peneste jenta i hele barnehagen :-) Ta ikke sorgene på forskudd, deal with it når hun tar det opp selv en gang i fremtiden :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Du skal bare la helt være å fokusere på det, og så ser dere på saken den dagen hun tar det opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå