Gå til innhold

Dette skjønner jeg ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vanlig lørdags kveld:

Kjøkkenet ser bomba ut, leker ut over alt, fremdeles noen matflekker på spise bordet.

Utslitte etter en dag med storhandel og en 3-åring midt i trassen og på durasell batterier.

Ryddingen tar vi i morgen.

Denne lørdagen:

I tillegg til 3-åringen har vi også en 2-åring og en 4-åring i hus. Faktisk en 4-åring som også er litt trassig.

Allikevel, når 2- og 3-åringen var i seng, og 4-åringen satt og så litt på TV før han skulle gå å legge seg, var alle leker ryddet, bord tørket av, oppvaskmaskinen snart ferdig og kjøkkener gullende rent.

Hvordan i h*** skjedde det?

Nå skjønner jeg brått hvorfor det er så ryddig hps de jeg kjenner med mange barn.

Lurer på om jeg skal skaffe meg 2 barn til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel kanskje litt med at man i større grad ser nytten i å ha litt orden rundt seg fordi 3 barn tross alt roter mer enn 1. Det går også en hel del mer av tallerkener osv. I motsetning til før, finner jeg tilfredsstillelse i å rydde opp alt av leker og diverse etter mine to små tupper på kvelden, og det er som regel fast takst at de rydder rommet sitt om de har rota før de legger seg for kvelden. :)

Gjest thricane
Skrevet

hehe, er litt sånn her også. når guttungen er alene, blir det litt spilling og vi sitter mer sammen og skravler. men når han har venner på besøk, så er alle i farta, man må jo være tilstede uansett, så da ender man med å smårydde hele tiden mens de leker og ordner:) tror jeg er grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...