Gå til innhold

Morgengave til brudgommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hva jeg kan gi til min kjære i morgengave?

Ikke så veldig kreativ av meg, så tenkte det fikk bli noe jeg kan kjøpe..

Og hva ville dere ønsket dere av mannen?

Jeg ønsker meg egentlig bare en ring, men noen som har andre forslag til hva jeg kan ønske meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Har han noen hobbyer som du evt kan supplere med litt nytt spennende utstyr? Mannen til venninnen min fikk en pad han kan bruke i forbindelse med buldring/fjellklatring, han var superfornøyd. Jeg skal kjøpe en makrolinse til min kjære, da han er ekstremt fotointeressert og stadig går og snakker om denne linsen og at han skulle ønske han hadde den:) Hender det forloveden sier at han ønsker seg noe? Vet du om han har en hemmelig drøm? Konsert billetter? Sesongkort for 2011 til favorittlaget? Menn blir glad for mye så lenge det kan relateres til noe de interesserer seg for:)

Skrevet

ikke dumt tenkt :)

Han er veldig opptatt av ishockey. Kanskje jeg skal undersøke litt om det er noe spennende jeg kan gi han som har med ishockey å gjøre ;)

Skrevet

Jeg skal kjøpe konsertbilletter til en av hans favorittartister som spiller i Oslo i slutten av jun. Kjøper til meg også så får vi en koselig opplevelse sammen i etterkant av bryllupet!

Skrevet

Jeg har kjøpt sandaler til oss begge som lager "just married" spor. I tillegg har jeg bestilt en sydentur til høsten, siden vi ikke drar på noen bryllupsreise nå. Legger billetten i esken.

Skrevet

Jeg tror jeg skal gå for tandemhopp.. Ordne et gavekort på det. For det tror jeg han hadde satt pris på ;)

Annonse

Skrevet

Jeg fikk ei fotograf-vennine til å ta noen smakfulle og sensuelle bilder av meg som jeg skal sette inn i et album til han. Så jeg håper han blir fornøyd til helgen:)

Skrevet

Jeg gav mannen min et "pin-up" album av meg selv med bilder i varierende frekkhetsgrad. Han ble MEGET fornøyd. ;) Jeg har alltid lært at en morgengave skal være noe som varer, poenget med morgengaven i gamledager var at kona skulle kunne selge morgengaven sin og få igjen såpass mye penger for det at hun kunne klare seg en stund hvis noe skjedde med mannen. Et album egner seg vel ikke akkurat til dette formålet, men det kan absolutt brukes hvis det skjer noe med meg. ;)

Jeg fikk smykkene jeg brukte på bryllupsdagen, de var også bursdags og julegave da de var litt dyrere enn beregnet, det syntes jeg var helt supert. Da fikk jeg drømmesmykkene til drømmekjolen, og trengte ikke å ha dårlig samvittighet for at de var så dyre..

Skrevet

æ tenkte æ sku slå to flue i en smekk.

sia d ikke blir nå bryllupsreise på oss nu i sommer etter bryllupet, å han e utruli gla i fart å spenning å brenn litt for motor å kjøretøy så tenkte æ at æ sku kjøp han en opplevelse.

så han får gavekort å får dra t holmestrand å kjør rallybil,

samtidig så får vi oss en liten tur aleina bare vi to i løpet av høsten =)

Skrevet

Min fikk drakt som var signert av fotballaget han holder med..

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Fantasiløs m/nr 2 i magen :

En helt fantastisk bra gave,blev inspirert nå,får håpe jeg kan klare få signert drakten åt min og da=)

Var det vanskligt?

Skrevet

Jeg ga lommeur til han, som han skal ha til bunaden. G>raverte inn hans initialer og bryllupsdato. På baksida graverte jeg inn et fint sitat:)

Jeg fikk digitalt speilreflekskamera av han. Ble kjempeoverrasket over det...og veeeldig glad:))

Skrevet

Jeg har kjøpt en LP med et av bandene han liker godt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...