Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Ikke at den eksisterer som en VM-sang, men høres ut som en .... ?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Ja,det var visst det.Men den sangen likte jeg godt,det var skikkelig liv over den. Ellers heier jeg på Didrik og Armenia.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Frankriket er best så langt! GP.skal ha sanger med liv:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 Enig! Altfor mange kjedelige menn med lys skjorte og mørk dress!
Hilde_85 Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 "For Frankrike deltar i år artisten Jessy Matador med låten 'Allez! Ola! Olé!', og her kommer endelig et forsøk på å bringe Grand Prix og fotball litt nærmere hverandre. "Allez! Ola! Olé!" er nemlig navnet på et album som ble sluppet i forbindelse med fotball-VM i Frankrike i '98. Og det stopper ikke der, låten "Allez! Ola! Olé!" skal også brukes til å promotere sommerens kommende fotbal- VM overfor det franske publikum. Feider til side, nå synger vi sammen, arm i arm, både fotballfans og Grand Prix-entusiaster." hentet fra nrk sine sider. Så ikke så rart det hørtes ut som en vm sang Jeg likte deg godt, mye liv over den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå