Iselilja Skrevet 29. mai 2010 #1 Skrevet 29. mai 2010 Heldigvis kommenterer han på VG, men det blir liksom ikke det samme uten den tørre nordlandsdialekten. Synes NRK burde få ham tilbake, MGP er ikke det samme uten
Mille** Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Satt akkurat å sa det samme til mannen min, blir ikke det samme ute de sarkastiske kommentarene hans. ;o)
Seriøst Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Heilt enig! Sitter selv og hører kommentarene hans på vg
stjertløvetann Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Jostein Pedersen utviklet seg dessverre til å bli en bitter og dårlig parodi på seg selv de siste årene, og det var good riddance for min del når han forsvant. Jeg likte han nye jeg, synes han var flink
Nagilimia Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Synes også at Jostein har vært best i alle år, men synes han ikke er "seg selv" på vg. Drar det litt langt.... Synes han nye var bra jeg, godt de har lært etter katastrofen i fjor By the way: VG betaler han jo over/rundt en million hørte jeg (er litt usikker på summen), og NRK kan ikke tilby han det samme selv hvor mye vi har lyst å ha han tilbake. Ikke synes jeg det hadde vært riktig heller, med kringkastingspengene våre.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Likte også Jostein mye bedre. Digget de sarkastiske kommentarene på kostyme, dansing, framføring osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå