Gå til innhold

uff...ble litt redd nå...

MammaHåpet

Anbefalte innlegg

i går, fredag, så fikk jeg litt blödninger etter en gynundersökelse. jeg ble livredd!! trodde jeg hadde mista. men det varte veldig kort, og ga seg helt etter kort tid. dessuten hade jeg ingen menssmerter eller sånn.

så siden i går kveld/ettermiddag så har det ikke kommet noenting.

er det noen som har opplevd noe liknende?

jeg var veldig kvalm helt til torsdag, men siden det har jeg ikke värt kvalm, bare veldig velidg trött, og fortsatt ömme bryster.

jeg har mistet en gang för, og da hadde jeg sterke menssmerter, og de begynte dagen FÖR blödning, og jeg blödde som en gris i over en uke...

...noen som har noen formening om hva dette kan väre??

hcg var på 7500 i går, uke 5+5.

uff, jeg blir så urolig nå....

Fortsetter under...

Det høres jo ut som blødningen kommer av undersøkelsen du hadde. Du er jo mer lettblødelig når du er gravid, så det skal ikke så mye til for at det kan oppstå en helt ufarlig blødning.

Hvis du i tillegg hadde noen gynekologiske instrumenter i skjeden er det ikke rart i det hele tatt at en får en liten blødning.

Helt kort tid uten smerter...... tror du kan ta det heelt med ro :)

Masse lykke til :)

Hei :)

Ja, må bare si meg enig i at dette kommer til å gå helt bra! Høres virkelig ut som dette skyldes undersøkelsen. Jeg har opplevd at jeg blødde ganske så mye av helt greie GU i hvert fall to ganger. Skjønner at du blir nervøs, det er jo alltid skummelt å få blødning, men dette ser jo ut til å gå bra da :)

åååå så glad jeg ble for å höre dette!!! tusen takk for at dere meddeler dere, nå kjenner jeg meg helt sikker på at det var ufarlig, det har jo ikke kommet noe mere blod, og jeg har jo ingen smerter, så det kan umulig väre en abort.

puh, jeg puster lettet ut! :)

i morgen skal jeg også til legen, da tar jeg nye pröver så syns det vel om alt står bra til:) er iallefall blitt litt småkvalm i kveld ;)

Puh!..

i går var jeg å tok blodpröver og ul, og hcg har steget masse!!! :) på fredag var det på 7.800 og i går var det 17.500!! :) dessuten kunne man se den lille "bönna" inni magen min ;) så nå er det ike noe tvil lenger, alt står bra til der inne:D puh...nå er jeg lettet... :)

så nå er det bare å smöre seg med tålmodighet til 15.juni, da blir det UL igjen, og da skal vi få se hjerteslag, og ev om det er flere enn en inni der ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...