Gå til innhold

Eggløsningtest til å bekrefte graviditet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg også veldig på. Er på DPO dag 11 og tok en EL test. Den hadde en nokså sterk EL strek, men ikke sterkere enn kontrollstreken. Har vel hørt at man ikke kan være helt sikker med EL test uansett... Andre som vet?? Sitter her og har lyst til å teste (selv om jeg hadde bestemt meg for å vente til testdagen..), men nå er det jo helg og apoteket stengt. Så da ble det en EL test jeg hadde liggende....

oki. Takk for svar :)

Jeg tok en EL test i sted. Og da kom det opp to streker. EL streken var nesten like sterk som kontrollstreken,men nesten... Er bare på rd 8,så det er vell uansett for tidlig og teste.

Annonse

Ps - måtte ta en ny EL i dag. Og nå var den klart positiv (EL strek sterkere enn kontrollstreken). Så det må jo ha vært en stigning av noe slag... ah - jeg er så spent. Må få kjøpt en gr.test i morgen og teste tirsdag tror jeg. Men, prøver å holde forventningene nede. Du da Ruger på 2 - tok du en ny test i dag?

Åååå så spennende da :):) Håper du er gravid. Prøvd lenge?

Jeg var så trøtt idag tidlig når jeg stod opp at jeg glemte helt bort å teste... Får vente noen timer før jeg går på do igjen å kanskje ta en test da,hvis jeg ikke venter til i morgen tidlig. Vet ikke hva jeg skal tro om EL testene,er redd for at de gir falskt svar,og at jeg blir så skuffa hvis jeg tester kjempe positivt på EL testen,også tester jeg negativt på graviditetsteseten :( Jeg har 3 gr.test liggende,men vil ikke sløse med de ;)

Testet med EL test idag også, rd 10. Da var EL streken sterkere enn kontrollstreken?! Hmm.... Dette gir meg vell egentlig bare falske forhåpninger?? Tenk hvis jeg er gravid,da er det første gang i hele mitt liv!!!

Annonse

Så spennende Ruger på 2!! Jeg vet jo heller ikke om vi kan ta dette som et tegn... jeg håper jo det.... MEN - har surfet litt rundt og det er vel samme konklusjon jeg finner overalt: EL test KAN indikere graviditet, men man kan ikke være sikker. Jeg har testdag på onsdag... kjøpe test i dag, kanskje jeg ikke greier å holde meg og tester i morgen...

Har du noen symptomer? Jeg har egentlig lite, er bare litt sånn svak murring i magen, ikke mensmurring men heller litt øm. Åsså har jeg litt stikninger, og får strekk av og til i magen når jeg snur meg fort på natta. Men jeg overtolker kanskje signalene...

Håpe håpe.....

Nei det er akkurat det at en kan ikke være sikker på at det stemmer. Det er vell derfor det er EL tester og gr.tester ;) Men håper jo at det stemmer og at jeg tester positivt på gr.testen også. :)

Si ifra når du har testet,er spent. Krysser fingrene for deg jaclinda"ruger" :)

Hadde menssmerter i noen dager,nå er det mest murringer i begge sider og ømme bryster. Ikke godt å si.

Krysser fingrene for oss alle sammen :):) xxx

Da tok jeg endelig gr.test i dag: Positiv!!:)) Hurra! Vet jo enda ikke om EL test indikerer graviditet, men for meg var det iallefall et godt tegn:) Mistet i uke 7 sist, så nå håper jeg bare spiren sitter......

Lykke til Ruger på 2 - det nærmer seg vel test-tid for deg og?

Gratulere så mye med positiv test jaclinda :):) Hurra :)

Håper min positive EL test stemmer,og at jeg også tester positivt med gr.test.:)

Jeg er på rd 12 idag, hvilke rd er du på?

Håper spiren din klamrer seg fast å blir der i 9 mnd :) Lykke til videre med den voksende magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...